slučajno... ili???... sretan i blagoslovljen Uskrs

28.03.2013.


Image and video hosting by TinyPic

danas je Veliki Četvrtak, ''...spomendan Isusove posljednje večere.
Slavi se u četvrtak prije Uskrsa.
Veliki četvrtak do Mise večere Gospodnje je ujedno i zadnji dan korizme.
Na Veliki četvrtak ujutro slavi se Misa posvete ulja (Missa chrismatis) na kojoj se posvećuje krizma (ulje za svetu potvrdu), te blagoslivlja ulje za bolesničko pomazanje i katekumene.
Na Veliki četvrtak uvečer, na svečan se način slavi euharistijsko slavlje, koje se naziva Misa večere Gospodnje.
Tom misom počinje Vazmeno trodnevlje.
Na otajstven se način slavi i obnavlja ustanovljenje Euharistije i svećeničkog reda.''


Image and video hosting by TinyPic

Blagoslov, mir i svjetlost Isusova neka budu najveća zaštita života, koji nam je opet pokazao svoje tajanstvo i ljepotu.
SRETAN i BLAGOSLOVLJEN USKRS


Image and video hosting by TinyPic

Slučajna riječ, slučajni dodir, slučajni pogled.
Sve je veća svjetlost što prolazi kroz mene, sve su dalje one moje sjene.
Nikom nisam ukrala tu vatru što je spavala u tamnici duše.
Sama me obasjala i rastjerala sjene namnožene zadnjih godina.
Između prve i zadnje karike našeg postojanja u ovom vremenu je prostor što nas je spojio te predivne noći kad su tvoje oči zaronile u moje i kao nježan cvijet ostale na mojim trepavicama.
Uz tebe ponovno osjećam, uz tebe caruje plamen i grije.
Uz tebe je odsjaj predivnog jutra i mir mekane noćne tame.
Uz tebe odlazim iz tog razrušenog grada i ostavljam kamen ispod kojeg me netko pronašao sklupčanu kao zmiju.
Pronašle su me skitnice i dovele do tebe da, kao trag svjetla, pratim svaki naš trenutak, svako naše lutanje što nas vodi jedno drugom.
Polako... i slučaj više nije slučaj.
Je li bilo slučajno?
Ili...?


Image and video hosting by TinyPic

Oznake: shadow

napiši nešto, ako želiš: (28) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.