proljetno predvečerje

15.02.2013.


Image and video hosting by TinyPic


Plavi san.
Krilo ptice.
Crveno sunce.
Probudila me hladnoća.
Zatvorila sam prozor.
Skuhao si kavu.
Zvono crkve je otpjevalo ono što moj smućeni razum nije prepoznavao ovih dana.
Sunce je sinoć zasjalo u sobi.
Usne su dotakle moje.
Iza čela roj misli je odletio u nepovrat.
Trenutak radosti.
Srce prepuno tebe.
Ruka ti je nestala u mojoj kosi.
Mjesec je svjedočio rijeci ljubavi iz tvojih plavih očiju.
Led se otopio i kao žar potekao između mog srca i stvarnosti.
Iz podmorja se čula pjesma morskih sirena, dubina duše je prekrivena mekim baršunom plavog sjaja što bdije nad mojim životom.


Image and video hosting by TinyPic

danas jedna mala curica, Šuška, ima rođendan, punih 11 godina...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Oznake: shadow

napiši nešto, ako želiš: (10) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.