ja nisam ta... 29.5.2004., sjećanje na jedno razdoblje života, kad sam se tražila izvan prostora i vremena

20.02.2010.

Image and video hosting by TinyPic

Pustila sam pogledu da poleti i dostigne lik kojem sam prilazila. Taj lik je tražio moj lik, u igri svjetla i sjene na drugom stupnju trećeg neba bio je sve što mi tad treba. Između čistih daljina spojila su se dva pogleda, pričinilo mi se da sam tek tada oživjela. I preživjela. Osjetila sam se nedostupno dostupnom, vezao me jedan pogled za nesigurne granice i zaokružio jedno vrijeme u nepomično pomičnu igru, koja nema ni početka ni kraja. Osjetila sam. Odmah. Taj tren. Osjetila sam … tvoja duša je rekla... "ti nisi ta".

Image and video hosting by TinyPic
---------------------------------------------

Na blogu http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/
nalazi se javni apel za sve blogere da ga posjete i da se kao grupa obrate
administratorima bloga.hr u vezi slučaja koji se tamo vodi i da skrenu pažnju
na blog http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/
kao blog koji pomaže oštećenima
i sa kojima trenutno surađuje!

Molimo da podržite akciju "obratimo se administratorima"!

adresa: admin@blog.hr

napiši nešto, ako želiš: (0) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.