Sewen

27.02.2014., četvrtak

JU TE SAN SE ZAJUBILA

Gledajte ovo pod suncem misto
Svak mu je piva, mi ćemo isto
Lako je pivat kad imaš kome
Miljun je pismi o Splitu mome.

Mame nas svitla Pariza, Rija
Mista di nitko još nije bija
Lipo je skoknit do vičnog Rima
Ma opet lipšeg od Splita nima.

Tu su slavni fuzbalisti
Profešuri, žurnalisti
Košarkaši i plivači
Glumci, veliki pivači
Najvirniji navijači
Svima ovo misto znači

Splite, Splite sve ti cvalo
Moje Velo, misto malo,
Kad san s tebon imam krila
Ju te san se zajubila...
- 14:24 - Komentari (7) - Isprintaj - #

26.02.2014., srijeda

TAKO SAN REKA I TAKO ĆE BIT

Sad kad se jutrom budimo
Zgužvanoga lica,
I brže ne usudimo
I porasla su dica.
Ima još force, neću na balun stat
Još bi ja moga, jednu zaigrat.

Sad kad nam sunce brže zađe,
I zvizde slabije sjaju
Uvik lipa rič se nađe
I ne damo se kraju.
S tebom ću pod ruku, ni priša
Za novu partiju, karte bi zamiša.

Neću se pridat do zadnje minute
Briga me neka se dica naljute
Neka je glava zgužvana, sida,
Ma ja san uvik regule kida.
Po svome živin, po svom ću umrit,
Tako san reka i tako će bit!
- 13:02 - Komentari (10) - Isprintaj - #

25.02.2014., utorak

CRVENA ANA

Sviđa mi se jedna Ana
Sviđa mi se sedam dana.
Na morskoj plaži
Školjkice traži
Koje sam sinoć ja
Zbog nje tu prosuja,

Sviđa mi se jedna Ana
Kremama je namazana
Mama je kori
Da ne izgori
Ne sluša mila
Crvena je cila.

Rado bih ljubav ljetnju
Odveo sad u šetnju
Na slaju i sok s ledom
Može i obratnim smjerom.

Nek krenem krivom stranom
Bitno je da sam s Anom
U tim očima njenim
Nek se i ja crvenim.

Sviđa mi se jedna Ana
U srcu mi zaključana
Ljeto će kraju
Kraj mome raju
Mislima skrit ću nju
Tu Anu crvenu!
- 23:15 - Komentari (6) - Isprintaj - #

RECI KRALJU

Vozi moj lola
Zaprežna kola,
Prava je faca
Zbog poljubaca.
Strastveno grli
Srce mu hrli,
Od ovog tandema
Boljega nema.

Tako je snažan,
Pravi se važan.
Tu ima pravo
Hrani se zdravo.
Kad dan se slegne
Kraj mene legne
Radi mi svašta
Što hoće mašta.

Taj moj je šarmer
Običan farmer
Odijelo radno
Stoji mu skladno.
Taj moj je dasa
Ma svjetska klasa
Prvak u svemu
A ja na njemu,

Reci kralju, što da šapnem
Pa da ti za oko zapnem,
Reci kralju svoju želju
Da ti pripremim postelju
Ma ne želju nego dnevno tri
Reci kralju, jer si najbolji!
- 14:01 - Komentari (5) - Isprintaj - #

23.02.2014., nedjelja

KIŠE

Pjevaju kiše po cijele noći,
Izgleda skoro, neće me proći.
Kiša bi samo na minut stala,
Da bi mi novi udarac dala.

Skupim se samo kad čelo gori,
Tijelo bi stalo, al' srce se bori,
Kada ti ode, svijet je u sivo,
I sve što radim, uradim krivo.

Da vidim tvoje lice,
Onaj treptaj trepavice,
Samo do toga mi je stalo
Al' vrijeme kaže, ne budalo,
Prokockao si sve, izgubio si je
Ne laži se...

Padaju kiše, ali ja znam
Jednom će i one stati,
U oblacima dušu umivam,
Jer možda je i vratim
Možda ću lakše popraviti štetu
Na ovome svijetu...
- 22:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #

22.02.2014., subota

22.02.2014

Ja nimalo besmrtan
U fazi promrzlosti,
Načet od ove kiše i juga...
U potrazi za neisplivanim dokazima
Znam da nisam gospodar,
A nisam ni sluga...

Past ću ako već nisam
Potonuti
Sa slikama koje slažem...
I trudit ću se svojski
Da cijelom svijetu stjenovitom
Svaki naum i dokažem....

Ako već kasno nije,
Ako već kasno nije....
- 07:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #

20.02.2014., četvrtak

TROFEJ

Ti ode i ko da te ni bilo nije,
Sve ostade jučer za danas od prije!
Ti ode i ostadoh bez obe ruke,
Ko olupina sred prazne luke.

Sam na tom svijetu prognan od Boga
Da sam bar imao mrziti koga
Da sam bar imao plakati s kim
Bio sam vatra, a danas sam dim.

Sad tugu ko trofej štujem
I ne znam gdje stanujem.
I ne znam više tko sam,
Lutalica, to sam!

Sad tugu ko trofej nosim
Kroz svijet ću nogama bosim,
Možda kraj moga rugla
Čeka iza ugla!
- 20:27 - Komentari (6) - Isprintaj - #

AJDE JELO

Ajde Jelo, ajde zlato
I pazi na svoje jato.
Sa kamena vujo klizi
A ti Jelo mmo njizi.
Ćapit će ti janje
I eto ti sranje.

Za strah Jela nit ne haje
Baca kamen, a reko šta je
Jela ka toranj u Pisi
Stala točno mmo njizi.
Nećeš vule odrat.
Ja ću tebe potrat.

U čas se stvori 5 vukova
5 crnih gladnih brkova.
Onda se igra ubrzala
Jela je trzala, trzala.
Ćapili su janje
Sad sljedi računanje.

Domaćinu na pameti
Po 500 kuna po šteti
5,4 množi on vješto
Ma ništa, simbolično nešto.

Ajde Jelo ženski zmaju
Sad si faca, svi te znaju.
Od vukova čuvaš ovce
Nadjačala si i lovce
Braniš svoje jato
Jača si no NATO!



- 06:23 - Komentari (6) - Isprintaj - #

18.02.2014., utorak

JA BI TE SPASIJA

Vidim te često u busu
Tvoji to zovu pruga.
Uvik zakopčaješ bluzu
Da ti mater ne žuga.

U zadnji tren skidaš šminku,
Da susidi ne snime,
Pretvaraš se u klinku
Dite šta nema ni ime.

A ja bi te vodija svugdi
Kad bi me samo tila,
Kad bi me vidila...
A ja bi te vodija svugdi
Za jedan osmjeh il' dva
Ja bi te spasija!
Ma spasija bi te i da plačeš,
Pođi samnom i saznaćeš!

U tebi je mišanca straja
I tvoje slike ne žive,
Nać će ti nekoga vlaja
Bez ambicije i perspektive.

Pruži mi ruku na slipo
Riskiraj dok si još mlada,
Viruj mi, bit će ti lipo
Riskiraj ode i sada!

Jer ja bi te vodija svugdi
Kad bi me samo tila,
Kad bi me vidila...
Jer ja bi te vodija svugdi
Za jedan osmjeh il' dva
Ja bi te spasija!
Ma spasija bi te i da plačeš,
Pođi samnom i saznaćeš!
- 23:53 - Komentari (4) - Isprintaj - #

16.02.2014., nedjelja

U ČUDNOM SVIJETU

Tolike su pjesme o tebi
A ti zapravo ne znaš za to.
Sve situacije smo prošli
Samo sam imena mijenjao.

Znaš, nitko te neće pronaći.
Ti si u najdubljoj odaji sna.
Srce mir je sa tobom našlo
A imati ga neću nikada.

U čudnom svijetu živimo
Osude su jače od nas dvoje.
Još nada i želja titra
Da ruke se napokon spoje.

U čudnom svijetu smo čudni
Ne može čovjek sve to stići.
Još nada i želja titra
Da nećemo se mimoići!
- 14:34 - Komentari (10) - Isprintaj - #

15.02.2014., subota

NAJBOLJI

Sreja san je jučer,
doli isprid Lučke.
Držala je boršu
Bez ijedne ručke.

Tražila je sobu
Totalno u bedu,
Bacija san fintu
Bit će sve u redu.

Udrija san priču
Kako neman grija.
Kako bi se samo
Grlija i smija.

A ona će na to
Jadna li mi majka
Aj pali motore
Ja sam policajka.

Vičen - nema veze
A skroz san se pripa
Pokaži mi značku,
Golubice lipa.

Tu i ona stade
Nasta kratki tajac,
Kako znaš da nisan
I ja policajac.

Ajmo ruke u vis,
Pretres, onda bis.
Ja ću tebe, mene ti
U tome smo najbolji.

Za krevet me veži,
Lisicama svojim,
Ne puštaj me vanka,
Sve dok ravno stojim.

A mogli bi češće,
Guštat kad nas oće.
Kada ti se nudi
Biži od samoće...
- 17:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

13.02.2014., četvrtak

KAKO MISEC PROĆ ĆU?

Meni srića slabo kapa
Triska vitar, grize sol.
Cili život drnda, klapa
Bez sriće si ka i gol.

Da je ubost 6 na lotu
Dosta mi je prvi put.
Dilija bi šakom kapom,
Ima bi me svit šta čut.

Mene srića slabo oće
Nisam Boga gađa ja
Svi mi kažu, muči, proć će,
Život mi se ruvina.

Nisam crven o jubavi
To me osa ubola.
Da je spojit 3 cinkvine
Pa da bude tombola.

Da osjetim kako šuška
Pa nek ubije me puška.
Momentalno, odmanama,
Jer ovako godinama
Samo brojim noću
Kako misec proć ću?!
- 23:20 - Komentari (6) - Isprintaj - #

12.02.2014., srijeda

KIŠE

Da desi se čudo pa da zasvira,
Vjetar što krošnje savija, mrsi.
Kao čarobnjka iz svog šešira
Da izvadi sunce, stavi na prsi...

Da desi se nešto po čemu pamtim
Sva dobra ovog nemilog svijeta
A ja se branim, ja se inatim,
Pa tuga raste pa tuga cvjeta.

Ni ti mi ne vjeruješ više,
Kuda sam kročio, nestao je trag
I preko svega je travnati sag.
Najlakše je optužiti kiše.
One su moju zasjenile sreću
One su moju ugasile svijeću...
- 14:07 - Komentari (3) - Isprintaj - #

11.02.2014., utorak

RAVNOTEŽA

Svi natežu usta, lice,
Troše neke ampulice,
Muško, žensko, isto ti je
Misliš je, a ono nije.

Svi su metro, svi gurui,
O njima po mista bruji
Po države s njima spava
Ma jel dosta toga tkanja!?

Oli nije lipše sist
Pa s ekipom u nesvist!
Kad ispeglaš jetri lice
Od domaće travarice.

Još se baci u srid luga
Pa kad krene, prva, druga,
Poslin treće se ne duži
A bukara samo kruži.

U svem triba imat miru
Samo ne kad si s menom u điru!
Kad te gradski zvuci svežu
Ekvivalentno te srežu,
U svem triba imat ravnotežu!

U susida sina tri
Sa njima ne govori,
U drugoga tužnog lika
Sve okviri, nigdi slika.

Svi se tuku, svi se "goste"
Neće ništa da oproste
Sve je ovo znan u transu
Da je vratit renesansu...
- 08:32 - Komentari (3) - Isprintaj - #

10.02.2014., ponedjeljak

ROĐO

Eno stine sa Kozjaka
Eno moga rodijaka.
To je faca, to je lola
Srce mu je ka u vola.

Eno piva, sve se ori
Eno cila šuma gori
Kad zapiva, puca grom
Ide rođo Zagorom.

Bez mog rođe
Nema vođe,
Akoš pit, akoš ist
Akoš leć, akoš sist
Akoš cilu noć zakadit
Samo ga ne zovi radit.

Ide rođo sa Kozjaka
Murtilicu je zataka
To je ajduk, tigar, lav
Ležarina mu je stav!
- 07:52 - Komentari (6) - Isprintaj - #

09.02.2014., nedjelja

ŽIVOT SAD TEK POČINJE

I ova noć će sad u zaborav.
A ja pijan, polulud
Pojavim se niotkud
Jer još osjećam za tebe sve
Još u glavi film se odvrće.

U novi san ću poći umoran
Malo degutantan stav
Al' za tebe stari lav
Još za tebe čuvam gadosti
Sve sitnice naše mladosti.

Nekad voljela si to
Al' na kraju ipak je presudilo...

Kad bi opet probala
Mene bi zavoljela
Vidjela bi da te volim ja.
Sada smo ozbiljniji
Stariji, vatreniji
Sada smo poželjniji.

Ti zbog ničeg me žali
Ako smo odustali
To su grijesi mladosti.
Što je bilo, bilo je
Zreli smo da potraje
Život sad tek počinje...
- 00:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

08.02.2014., subota

SRCA RANJENA

Uvijek smo sve radili u paru
Sve nam je na dohvat ruke bilo.
I danas sve krijem u ormaru
Al' te srce nije ostavilo.

Uvijek smo sve radili udvoje
Sve ono vrijeme je stalo za nas.
Sad neke granice tu postoje,
Teško je preko, ti još bolje znaš.

Eh, ni svjesni nismo bili
Kad je java postala san.
Neostvariv i nedosanjan.
Kako smo se prevarili
Kriviš mene k'o tebe ja
A oboje smo srca ranjena...
- 23:34 - Komentari (9) - Isprintaj - #

NE IDE

Da otjeram oblake,
Preslab sam tu.
A oblaci ko za inat
Ostaju.

Da dozovem sunce
Izgubih svoj glas,
Mjesec se ispriječio
Između nas.

I ništa ne ide kako treba,
A tražim samo svoj komad neba.
I komad zemlje pod nebom tim,
Da imam s kim sve da podijelim.

I mokro i suho
Doživjeti hoću.
Svjetlo bez hlada
I zvijezde noću.

A ništa ne ide kako treba
Ja tražim samo svoj komad neba,
I komad zemlje pod nebom tim,
Da imam s kim sve da podijelim.
- 10:12 - Komentari (4) - Isprintaj - #

06.02.2014., četvrtak

KOLIKO GOD

Spušteni su zastori
Nisu nam zapljeskali
Baš je teško prihvatiti kraj.
Lažne informacije
Pojele ovacije
A zatvoren novi natječaj.

Istinu lažirali
Život etažirali
Koštala nas slava prolazna
Ko sam bio tebi ja
Koja sam ti uloga
Ova nam je gorko odlazna!

Koliko god da tukao
Ne može vjetar razbiti kamen.
I da se okrene nebo i zemlja
To ti je amen.

Koliko god da patio
Moje se suze na licu suše
Ne možeš uraditi ništa
Pusti da me sruše...
- 16:09 - Komentari (7) - Isprintaj - #

05.02.2014., srijeda

NEDILJKO

Moje ime je Nediljko
Radim u firmi na traci,
Do petka sam nezamjenjiv
A onda ćao đaci.

Vikendom tražim sreću
U neke kasne sate
Sve moje ljubavi žarke
Tu čednost meni naplate.

Ja sam lutka u korzetu
U desnoj mi sušena biljka.
Rodbino, na svoju štetu
Eto vam Nediljka...

Moje ime je Nediljko
Praznovjera mene guši.
Intelektualac u meni
Povremeno mostove ruši.

Vrijeđaju dato mi ime
Takvih je beskonačan niz
Rješavam se zagonetki
Jer život je samo kviz.

Ja sam u izlogu čedan
Sve je u pogledu promatrača
Ja sam neponovljiv, jedan
Al' ipak samo bez hlača.

Moje ime je Nediljko
Držim masku da nisam gol
Ispričavam se za grimasu
Jer privlačim i isti spol!

- 19:53 - Komentari (12) - Isprintaj - #

ZVIJEZDA VODILJA

Jeli istina da vrijeme liječi sve?
U to ne vjerujem, ako nema te!
Teška su vremena,al' ljudi su još teži,
Mojom voljom za sebe me priveži.

Ne daj da suze zatvore put,
Ne želim se naviknut...

Ne bojim se
Jer si rekao da si tu
Obećao si ljubav
I da se ljudi raduju
Ja ti vjerujem
Jer sam dijete koje zna
Da si mojoj vjeri
Zvijezda vodilja!
- 16:41 - Komentari (6) - Isprintaj - #

03.02.2014., ponedjeljak

IZDAJICE

Ponio sam što se dalo
A uvijek je srećo, malo.
Ponio sam što se nosi
Što se s planovima kosi.
Jer zaboravit te ja
Neću nikada.

Ponio sam što se htjelo,
Pa mi nogu podapelo.
Ponio sam bjes sa duše
I glasove što me ruše
Al' zaboravit te ja
Neću nikada.

Evo čekam da se smrači,
Da ne vidi grč na licu.
Aj se srce sad isplači,
Jer još ljubiš izdajicu.

Evo čekam da me skrije
Da u tuzi ne sagorim
I sad ne znam što ću prije
Izdajice još te volim.
- 15:46 - Komentari (11) - Isprintaj - #

02.02.2014., nedjelja

SAMO JUBAV VRIDI

Kad bi se ja
Drugi put rodija.
Isto bi zna
I tebe bi zva,
Tebe volija.

Kad bi se ja
Drugi put rodija
Snaša bi se
Pronaša bi te
I prizna ti sve.

Kad srića priskoči
I kad se naidi
Samo jubav vridi.
Sve brzo će proći
Zato s menom sidi
Samo jubav vridi!
- 19:03 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28    

Svibanj 2025 (4)
Travanj 2025 (7)
Ožujak 2025 (6)
Veljača 2025 (5)
Siječanj 2025 (6)
Prosinac 2024 (5)
Studeni 2024 (5)
Listopad 2024 (5)
Rujan 2024 (6)
Kolovoz 2024 (6)
Srpanj 2024 (6)
Lipanj 2024 (7)
Svibanj 2024 (6)
Travanj 2024 (7)
Ožujak 2024 (7)
Veljača 2024 (6)
Siječanj 2024 (6)
Prosinac 2023 (7)
Studeni 2023 (9)
Listopad 2023 (9)
Rujan 2023 (9)
Kolovoz 2023 (10)
Srpanj 2023 (9)
Lipanj 2023 (7)
Svibanj 2023 (8)
Travanj 2023 (16)
Ožujak 2023 (19)
Veljača 2023 (15)
Siječanj 2023 (10)
Prosinac 2022 (6)
Studeni 2022 (8)
Listopad 2022 (7)
Rujan 2022 (8)
Kolovoz 2022 (12)
Srpanj 2022 (10)
Lipanj 2022 (10)
Svibanj 2022 (9)
Travanj 2022 (11)
Ožujak 2022 (9)
Veljača 2022 (13)
Siječanj 2022 (16)
Prosinac 2021 (13)
Studeni 2021 (13)
Listopad 2021 (10)
Rujan 2021 (15)
Kolovoz 2021 (16)
Srpanj 2021 (12)
Lipanj 2021 (12)

SEWEN

  • IMG-20220629-091428
    IMG-20220629-091413
    IMG-20220629-091357
    IMG-20220629-091343
    IMG-20220629-091329