samo tako...

25.06.2019., utorak

Tko pita....

.....
Ona: boli me duša
On: uzmi neofen
Ona:boli me noga
On: zbog čega te boli noga
Ona: ne bi li me to trebao pitati za dušu
On: bojim se odgovora
Ona: samo želim da me voliš. Zar puno tražim
On: da
.
.
.
.
.
Ne pitaj ako se bojiš odgovora. Ili ako znaš da će te boljeti.
Ali Ona se samo potiho nasmijala. Njoj je odgovor donio odgovor na njene dvojbe. Otići tamo gdje će biti voljena,takva kakva je....čudna !
- 23:49 - Komentari (8) - Isprintaj - #

23.06.2019., nedjelja

Čudom se čudim....

....kako mi se neke stvari poslože i želje ostvaruju. Prvo sam završila na moru prije petnaestak dana i nakon pet godina i okupala se u njemu. O tome će slijediti post....jednom.
Ono bitnije.....na povratku sam imala lufta pa sam dogovorila mailom susret s jednom našom divnicom s bloga. Našom prekrasnom spličankom Nissom :))))). E pa.....ne mogu naći riječi za opisati tu milinu od žene. Stvarno ti život ponudi,u pravom trenutku nekoga tko unese dašak čarolije. Takva je upravo Ona. Čarobna! A ja znam zašto :))
Za tjedan dana novo poznanstvo,novi zagrljaj,novi doživljaj. Ovdje,u Zagrebu naš bloger je imao koncert. S obzirom da na bolovanju po koncertu nemrem hodati i skakutati dogovorili smo kavu između proba. Došepesala sam ja do Šalate. Odmah,u startu sam shvatila da nisam pogriješila kad sam pisala o njemu. Topli pogled, prijateljski zagrljaj i kava je prošla u trenu. Naš,Moj nisam EL DIABLO je upravo onakav kakvog ga poznam kroz komentare.Duša od čovjeka, gospodin pravi .
Dakle,dvije subote za redom,dva divna ljudova u mom životu i vjerujem dva dugoročna prijateljstva. Ovi su me ljudi oplemenili svojom dobrotom,svojim stavovima i toplinom koja izvire iz svake riječi i pokreta. Takvi ljudi kad vam uđu u život,uvuku se pod kožu.
Pišem to jer je toliko negativnih ljudi,toliko neiskrenih,toliko tajnovitih i zlih da ponekad gubimo nadu u ljudskost. Ne znamo da li je ispravno biti iskren i biti čovjek.
Ja ću vam reći....Ispravno je!!!!
- 04:31 - Komentari (23) - Isprintaj - #

07.06.2019., petak

Blogericama....

....mojim prijateljicama,divnim ženama,kraljicama.
Došavši ovdje prije par godina ni sama nisam znala šta me čeka. Sjećam se da me na mom prvom postu netko debelo izvrijeđao a ja tvrdoglava kakva jesam u inat sam dalje nastavila i nisam požalila. Pisanje mi je tada bilo terapija od svih životnih nedaća koje su me snašle a ja se nisam znala boriti sa njima. Ovdje sam dobila podršku i vjetar u leđa. Tada,u tom trenutku nije bilo toliko vrijeđanja i neprijateljstva koliko sada primjećujem. One o kojima ću pisati su blogerica, sada fejs prijateljice.
Zajedno smo u nekim grupama,pratimo objave,gledamo slike ali se upoznale nismo. Daleko smo jedna od druge. Prošli tjedan kada mi je bilo izrazito teško prvo sam u grupi pročitala njihove postove,učinila šta je pisalo i.....dan se pretvorio u SUPER DAN!!!! I još su me one svojim komentarima rasplakala što od smijeha što od divnih riječi.
Druge dvije imaju svoju posebnost jer jedna piše divote od tekstova gdje nisam jednom u pol pet ujutro u tramvaju crkavala od smijeha radi njenog pisanja,druga objavljuje predivne fotografije pa se oči odmaraju i kad sunca nema.
Jednu sam upoznala,zbližila se s njom i dobrano zeznula nakon nekog vremena. Sada više nismo u kontaktu ali kriva sam i posula sam se pepelom. Ta blogerica ima srce ko kuća i divna je osoba. Drago mi je da je bila dio mog života, naučila sam ponešto i od nje.
Danas kada ovo pišem potpuno sam druga osoba od prije par godina. Velikom većinom zahvaljujući tim ženama koje su u pravom trenutku rekle pravu riječ i bile pored mene. Ovim postom želim pokazati da divnih ljudi ima,da se žene mogu držati zajedno,da lijepa riječ i iskren osmijeh liječi rane,da blog ima puno dobroga ako tako izabereš.
Tim mojim Divnicama veeeliki hvala za sve. Isprike za sve što sam krivo učinila pa neku povrijedila. Ostanite i dalje takve kakve jeste....dame,šašave,otkačene,rasplesane i sjetne. Moj život ste oplemenila,ispunile i učinile ga sretnijim. Zbog vas i vaših ideja koračam hrabro dalje i činim stvari koje nikada ne bih prije učinila.....HVALA VAM OD SRCA cerek
I jedno posebno hvala EL DIABLU....nije žensko ali me je svojim iskrenim komentarima nekada spustio na zemlju a nekada sam imala osjećaj kao da me je zagrlio i tješio....Rijetko divno muško biće!
Puno vas je ovdje koji zaslužujete da vas se spomene ali ovo su posebni moji ljudi koje volim!!!
- 07:26 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2019 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2024 (1)
Rujan 2023 (1)
Kolovoz 2023 (1)
Lipanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (1)
Rujan 2022 (1)
Srpanj 2022 (1)
Svibanj 2022 (2)
Travanj 2022 (1)
Ožujak 2022 (1)
Siječanj 2022 (2)
Rujan 2021 (2)
Kolovoz 2021 (1)
Srpanj 2021 (2)
Lipanj 2021 (1)
Travanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (1)
Veljača 2021 (1)
Siječanj 2021 (2)
Prosinac 2020 (1)
Studeni 2020 (3)
Listopad 2020 (4)
Rujan 2020 (4)
Kolovoz 2020 (2)
Srpanj 2020 (5)
Lipanj 2020 (5)
Svibanj 2020 (6)
Travanj 2020 (9)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (3)
Siječanj 2020 (1)
Prosinac 2019 (2)
Studeni 2019 (3)
Listopad 2019 (5)
Rujan 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (9)
Lipanj 2019 (3)
Svibanj 2019 (2)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (4)
Veljača 2019 (1)
Siječanj 2019 (3)
Prosinac 2018 (1)
Studeni 2018 (4)
Listopad 2018 (3)
Rujan 2018 (1)
Kolovoz 2018 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Kontakt: