Plastično je fantastično

nedjelja, 13.10.2013.

Plastični foto natječaj koji to nije



Poštovani čitatelju,

ne poznajemo se osobno, ali nekako sam sa svima Vama čitateljima, FB prijateljima i fotoblogerima u kontaktu preko Facebooka ili bloga gdje povremeno navratim i pogledam zanimljive fotke koje me nerijetko oduševe. Nisam neki stručnjak u fotografiranju, ali umišljam si da ne moram znati slikati da bih neku fotografiju mogao ocijeniti kao odličnu - bilo da je u pitanju tehnika, motiv, priča, kompozicija, osobnost autora.




No, nije poanta i namjera ovog mog posta lamentirati o mom poznavanju fotografije, već je namjera ponuditi suradnju. Onako kolegijalno blogerski ili FB prijateljski ili jednostavno plastičarski. Već dugi niz godina se profesionalno, ali i znanstveno, stručno i popularno bavim plastikom. Pored mojeg 30-godišnjeg profesionalnog bavljenja plastikom, dosta pišem o plastici i u slobodno vrijeme. Objavljujem u raznim stručnim časopisima, pišem brojne komentare braneći plastiku, ali i pišem ovaj blog.



Kao što Vam je poznato, to je prikaz plastike, a posebno plastičnih vrećica, što su, kakve su, od čega su, što nam znače i što nam čine u našim životima, koja i kakva je korist od njih, koja i kakva je šteta i je li plastika Bogom dana ili je vražje djelo. Sve u svemu, pozitivan, znanstveno dokazan i istinit prikaz plastike i plastičnih vrećica. Čini mi se, borim protiv vjetrenjača, ali uporan sam. Pokušavam na jedan prihvatljiviji, popularniji način pisati o plastici, dati relevantne stručne i znanstvene dokaze o izvorima i podacima koje koristim, razbiti neke uvriježene mitove, neistine i poluinformacije, sve ne bih li proširio istinu i kontrirao brojnim katastrofičarima, ekofašistima, ekoteroristima i ideološkim toksikolozima - kako ja nazivam one plaćenike koji sebe zovu zeleni, a u stvari su najvećim dijelom grupice koje rade po principu "kol'ko para, tol'ko galame". Čast (rijetkim, vrlo rijetkim) izuzecima s kojima jako dobro surađujem i vrlo često
razmjenjujem činjenice, misli i stavove.

A ja se raspisao, ne mogu kratko i jezgrovito. Naime o čemu se radi. Želio bih i svakog od Vas zamolio da na račun našeg blogerske, čitalačke i plastičarske solidarnosti, ali i moguće buduće lijepe suradnje učinite uslugu i pomognete mi u popularizaciji plastike. U stvari ne mora biti popularizacija, može i prikaz, Vaše osobno viđenje plastike i plastičnih predmeta iz svakodnevnog života. Stoga je moja molba i želja da mi kao foto amater ili jednostavno onaj kojeg zanima fotografija na moj e-mail (romeo.desa@ri.t-com.hr) pošaljete 3 do 5 fotki s temom PLASTIKA. Ukoliko želite, može i nekoliko osobnih podataka o autoru, a može i anonimno, kao bloger, čitatelj, FB profil.



Nije to nikakav foto natječaj niti će biti nekakvih nagrada, jednostavno Vas molim da izaberete od svojih fotki, ili kad ste u prilici da snimite koju fotku koja bi bila Vaš pogled na plastiku i plastične predmete - od onih svakodnevnih, iz tematike područja kojim se bavite, do ni sam ne znam kakvih, ali Vašim okom, kroz Vaš objektiv i s Vašom crtom osobnosti. Nakoliko primjera možete vidjeti s desne strane teksta.



Želja mi se skupiti što više fotografija koje bi snimili vrhunski fotografi, od amatera do profesionalaca i iskoristiti ih na ovom blogu. Napraviti fotogalerije. Bilo kao predstavljanje fotografa, bilo kao foto albume, jednostavno da razbijem monotoniju bloga koji piše suhoparno o plastici. Ali i da dam foto viđenje plastike ljudi koji se bave fotografijom. Otvoriti mogućnost da i drugi vide ta djela, da ih komentiraju i daju svoj osvrt - bilo na plastiku, bilo na fotografiju kao nečije djelo.




Ali, ne treba stati na tome. Tko zna, možda se iz svega toga nešto i izrodi. Naime, svojevremeno sam se aktivno bavio kickboxingom, pisao sam blog o tome i fotoamaterima iz cijele Hrvatske ponudio sam suradnju koja je rezultirala tisućama vrhunskih fotografija iz tog sporta. Još uvijek ih možete pogledati na blogu: KICKBOXING - izbor je u lijevoj koloni (boksevima s lijeve strane).





Član sam uredništva jedinog stručnog časopisa u Hrvatskoj za plastiku i gumu POLIMERI, član sam Društva za plastiku i gumu, pa ako i kada prođe ova kriza i ako moje Društvo pokaže interes, tko zna gdje bi nam mogao biti kraj.





Eto, to bih želio započeti s plastikom. Natječaj (bez nagrada, bez pobjednika, bez propozicija, bez rokova) je otvoren, a ja se nadam da ćete se u kojem slobodnom trenutku sjetiti i opaliti koju plastičnu fotku. Uvjeti su standardni - biti će objavljene na blogu kao autorski foto album uz obavezno navođenje autora - bilo kao podataka o autoru, bilo kao adrese bloga, bilo kao FB porfila, a bilo za koje daljnje korištenje biti će zatražena pismena suglasnost, ili će autor fotke biti povezan s objavljivačem.







Eto, veselio bi me početak suradnje. Znam da vas zanima sasvim neko drugo područje, ali vjerujem da ćete moći odvojiti koju minutu za ovu moju ideju.




Lijepi pozdrav,



Romeo Deša - Plastik
urednik bloga Plastično je fantastično
romeo.desa@ri.t-com.hr


- 00:18 - Komentari (5) - Isprintaj - #