Opis bloga: Prikaz plastike, a posebno plastičnih vrećica, što su, kakve su, od čega su, što nam znače i što nam čine u našim životima, koja i kakva je korist od njih, koja i kakva je šteta i je li plastika Bogom dana ili je vražje djelo. Sve u svemu, pozitivan, znanstveno dokazan i istinit prikaz plastike i plastičnih vrećica. Naravno, komentari su poželjni.
-------------------------------
Plastika je kao i žena. Ako znaš s njom, ako pažljivo postupaš, ako si odgovoran i brineš se o njoj, onda je ona mekana, lijepa, podatna, sto puta ti vrati tvoju pažnju. Ali ako je odbaciš, jao tebi, odmah te prokaže, postane opaka i ružna i na najgori mogući način ti se osveti
ZABRANE
VREĆICA 1 Europa
Status: 30. rujna 2014. u 15:00
------------------------------------------- ZABRANE
VREĆICA 2 Amerika
Status: 30. rujna 2014. u 15:00
------------------------------------------- ZABRANE
VREĆICA 3 Afrika, Azija, Australija
Status: 30. rujna 2014. u 15:00
-------------------------------------------
BIOPLASTIKA 25.02.2012. - do danas
------------------------------------------- OKSOPLASTIKA 10.04.2012. - do danas
------------------------------------------- BISFENOL A 11.11.2011. - do danas
------------------------------------------- RECIKLIRANJE 08.11.2011. - do danas
------------------------------------------- GREENWASHING 18.11.2011. - do danas
------------------------------------------- NAŠI PLASTIČARI
------------------------------------------- VIDEO ZAPISI 1 01.12.2012. - 17.01.2015.
------------------------------------------- VIDEO ZAPISI 2 25.01.2015. - danas
------------------------------------------- PLASTIČNE VIJESTI
------------------------------------------- PLASTIČNI HUMOR
------------------------------------------- MISAO DANA
------------------------------------------- PRAKTIČNA
PLASTIKA
------------------------------------------- ZAŠTO PIŠEM
OVAJ BLOG
------------------------------------------- POVIJEST
PLASTIKE
-------------------------------------------
Green-wash (green’wash’, -wôsh’) – glagol: radnja kojom se namjerno obmanjuje kupca, potrošača da su proizvod ili proizvodnja nekog proizvoda ili proizvodni proces određene tvrtke ekološki prihvatljivi ili će kupac koristeći proizvod ili uslugu postupati ekološki, u skladu sa zahtjevima okoliša odnosno da je proizvod "zelen", "zdrav pri upotrebi", "prijatelj okoliša", "energetski učinkovit" ili "održiv". U hravstkom jeziku nema prijevoda ove engleske složenice, pa se ona najčešće koristi u izvornom obliku, ali može se koristiti i "zeleno ispiranje" ili "zeleno umivanje".
Ali …
Postoji 7 grijeha greenwashinga koje marketinški stričnjaci vrlo često rabe u eko promociji svojih proizvoda i usluga. Evo ih:
Stoga pogledajte kako to brojne kompanije rade i kako se zaštititi od greenwashinga: