četvrtak, 06.08.2020.

Velebit aktivnosti

Nas deset prijateljica smo provele predivan dan baš onako kako
volimo, uz odličan sadržaj u podržavajućoj prirodi.
Par cura je bilo prošle godine pa se društvo
udvostručilo.
Veslamo u prozirnim kajacima rijekom Gackom.
Izuzetno susretljiv, vrijedan, profesionalan domaćin odvezao
nas je kombiem s prikolicom punom kajaka do starta.







Zamislite kolika profesionalnost je potrebna za "ostati normalan"
u društvu deset žena, da ne kažem samo, nadglasati nas,
dati uputu,uslugu i uz sve to, ostati profesionalan,
ali prijateljski ljubazan i gostoljubiv,
Uspješno smo se ukrcale u pet kajaka po dvije
te spremne započele avanturu
od osam kilometara predivne rijeke Gacke.







Iako vrijeme nije bilo prosječno za ovo doba godine,
skromnih četrnaeest stupnjeva nije pokvarilo naš doživljaj.
Poštujući prirodu, mirno smo veslale Gackom
pokazujući veslanje sa svojim umjetnim perajama
ovdašnjem pernatom stanovništvu koje nas je okruživalo.
Sa obale su nas promatrale ovce, krave, bikovi, domaće patke.






Oblačno nebo je bilo naš današnji suputnik
koje je, nažalost, pokvarilo dojam prozirnih kajaka
kroz koje se za sunčanog dana zeleni flora Gacke,
ali smo nahranile oči zelenim pašnjacima sa strane,
biljem koje je virilo iz rijeke te predivnim vrbama
koje su nas pozdravljale klanjajući svoje predivne
zelene grane pune lišća.
Među jednom takvom smo predahnule
te na par minuta uživale u čaroliji međusobnog grljenja.



Teško mi je bilo izdvojiti najbolje
među brojnim fotografijama
da vam što bolje prenesem doživljaj ovog dana.
Veseli me ovakva promocija naše lijepe Like,
turizma, vrijednih, radišnih, poduzetnih ljudi,
čovjeka koji je na svojoj djedovini izgradio
svoju sadašnjost, budućnost,ali i temelje
svojim potomcima koji, ako žele, mogu dalje
voljeti svoju domovinu upravo na ovakav način.
Moja preporuka za "Velebit aktivnosti"
od srca i moj osmijeh za kraj.
Quadovi su također dio usluge,
ali ne i moj đir,
stoga sam izbjegla đir, ali sam guštala u veselju prijateljica
no i par metara stisnula gas po dvorištu.
Možda se odvažim idući put kada budem vodila svoje dečke.




Oznake: Velebit aktivnosti, Lika, gacka


12:19 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.