srijeda, 22.11.2017.

Žuta fasada

Prije više od dva tjedna ugledala sam na novoj žutoj fasadi
grafit koji me oduševio.
Oduševiti- bez sumnje, glagol i emocija,
osobni dojam grafita koji se podudara s mojom sviješću, životom.
Isto tako, netko drugi ga ne bi ni primijetio
ili ga ne bi oduševio kao što je mene.
I to je u redu.
Kako ponekad vozim uz tu kuću
znam da je fasada svježa i svjesna sam da
stanare taj grafit nije oduševio koliko mene.
Naravno, ne bih ni sama voljela grafit na svojoj fasadi
koliko god mi bio po guštu.
...Par dana kasnije, blijeda mrlja kao podsjetnik da se
"nešto dešavalo" i potvrda da se misli
nisu trebale vidjeti te su uklonjene.
Moram biti iskrena, osjetila sam žaljenje što grafit
nisam stigla fotkati, iako sam još par puta prošla
tamo, ali nikako nisam imala priliku parkirati u blizini
uz glavnu prometnicu gdje je kuća sa žutom fasadom.

Danas iznenađenje! Na istom mjestu nove misli,
grafit na engleskom.
Nisam oduševljena, čini se da netko ne razumije
da je još manja fora raditi istu grešku dva puta
pa se pravi Englez.
I gle čuda, taman kada sam otpustila misli o mislima i fasadi,
isti grafit mi se našao na putu, na drugom zidu,
manje uočljivom, ali za mene važnom.
Tako je jedan grafit, nekome bitan, drugome iritantan,
trećega oduševio i inspirirao za poruku koju nosi.




(ZP)


10:51 | Komentari (9) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.