ponedjeljak, 30.10.2017.

Bogatstvo (drugi dio)


Obožavam život sa svom inspiracijom koju mi nosi.
Trenutno je nešto rjeđe pretačem u pisanje
no svakodnevno crpim inspiraciju za konkretnije stvari u suživotu i radu s ljudima.
Taj rad, između onog poslovnog koji donosi materijalnu korist
krenuo je i putem duhovnog prenošenja,
također kroz moje tijelo i razne oblike na koje me navodi duša iz čiste ljubavi.
U fazi sam osvještavanja i spajanja duhovnog s materijalnim
jer je u ovom materijalnom svijetu to neodvojivo.
Duše smo u fizičkom tijelu i sve svoje potrebe materijaliziramo
pa je tako ovdje i novac samo kruta materija, energija razmjene.

Ne bi stali u jedan post svi programi koje sam
osvijestila u vezi novca i svi strahovi,
negativni zapisi.
Masovna su to uvjerenja većine ljudi.
Nisam sigurna koliko ljudi bi razumjelo sve što želim napisati
jer da bi uopće mogao vidjeti novo uvjerenje, prvo trebaš maknuti staro.
Dok god misliš da ti to staro uvjerenje služi, zatvoren si za nove spoznaje.
Je li moguće i je li normalno da se svjesno želimo bojati novca,
da svjesno želimo raditi po cijele dane da bi plaćali račune,
robovali poslovima koje čak i ne volimo?
Je li normalno da smo uvijek u minusu na računu,
da se gombamo iz mjeseca u mjesec kako preživjeti?
Normalno je da na kraju mjeseca ostanemo bez kinte
te čekamo plaću kao ozeblo sunce?
Normalno je da nam se ne plaćaju računi
jer ne vidimo smisao između davanja i primanja?
Bojimo se svojih želja koje izlaze iz okvira „prosječnog“?
Sramimo se što razmišljamo o nedostižnom putovanju, boljoj hrani, piću?
Normalno je da se kvaliteta više plaća?
Normalno je što uplaćujemo loto,
a istovremeno ne vjerujemo da smo mi te sreće,
bojimo se da ćemo novce potrošiti prije nego ih dobijemo......?
Loših uvjerenja je i previše!
Ako ste se igdje prepoznali, dobra vijest je da živimo život
onako kako vjerujemo i da mijenjanjem uvjerenja mijenjamo svoj život.
Ne obratno!

„Bogatstvo“je moja ispisana priča na blogu ( 22.01.2015. )
te u zajedničkoj blogerskoj knjizi, inspirirana stvarnom situacijom,
inspirativnom ženom koja u oskudijevanju materijalnog
nesebično dijeli svoje duhovno bogatstvo.
Uz taj talent, život ju je pomilovao predivnim sinom
koji reda uspjehe u školi i uz sve egzistencijalne borbe
izrasta u pravog genijalca.
Uvjerena sam da će dijete tijekom života spojiti to materijalno i duhovno
te uživati u životu punim plućima
trošivši svoje stečeno materijalno
jer je sada kada „nema“ ,zahvalan na svemu što ima.
Predivna životna priča i predivan životni uzor
kako se jača duh kada materijalno oslabi.

Moja inspiracija je dobila poveći iznos na lotu!
Toliko sam sretna zbog nje budući će si olakšati život,
a i potvrdila je zakon da što daješ to ti se vraća.
To nesebično dijeljenje postalo je primanje i život ju je opet i opet nagradio jer
„ ...To Mirjanino otvoreno srce. Nimalo zatrovano surovošću života....“
napisala sam te godine i dalje tako mislim, osjećam.
Želim joj da potroši novce na najbolji mogući način,
da uživa, da ih se ne boji i da živi u toj predivnoj energiji i dalje.
Neodvojivo je duhovno od materijalnog
na što mi je život ukazivao još u ranoj mladosti,
danas još više to potvrđuje.

Sa osamnaest godina sam se odvažila na veliki korak,
odlazak od obiteljskog doma i pronalaska posla u drugoj državi.
U samo šest mjeseci tog velikog iskustva
načela sam upoznavanje sa samom sobom,
svim strahovima i sumnjama u sebe,
svega onoga kada se odmakneš od roditelja te uvidiš da je tvoje.
Nesigurnost, manjak samopouzdanja, nedostatak hrabrosti, odvažnosti,
vezivanje za bliske ljude, pretjerana skromnost, stavljanje drugih ispred sebe....
hrpa boli iznutra u raskoraku svoje istine i naučenih programa.
Naravno, tada nisam znala da je to to,
ali sam se van obiteljskog doma prestrašila samostalnosti,
odgovornosti i postavljanja sebe za sebe- do sada su to radili roditelji.
Kako ništa nije slučajno, tako mi je i ovo iskustvo donijelo više koristi od novaca
koje sam zaradila jer sam otišla s uvjerenjem kako ću preokrenuti svoj život
te novcem zamijeniti ono što mi nedostaje iznutra.
Ništa se od toga nije dogodilo, dapače,
još više razočaranja i strahova se podiglo
jedno slobodno popodne u rođenom gradu.
Jedan dan koji sam iskoristila za kavicu u svom društvu. T
Tada sam shvatila da imam pun novčanik novaca,
a trenutno nikoga slobodnog za kavu,
osim same sebe.
Misli i osjećaji koji su se rojili glavom, zbunjenost,
samo je još više hranila paniku i nesigurnost.
Je li moguće da sada kada imam za platiti kavu,
kada ne moram žicati nikoga,
ja se bojim sama sjesti u kafić?
Bojim se čuti svoje misli, strahove, bojim se izvanjske tišine
koja će dati prednost unutarnjoj buci.
Problem mojih strahova i nesigurnosti nije u novcu, u praznom novčaniku,
kako sam do sada mislila, već je problem u meni,
samo u meni, u punoj glavi nepodržavajućih misli koje kroje teške emocije.
Ta scena i spoznaja su me prenerazile jer tako mlada i neiskusna
došla sam do puta na kojem opet nisam znala gdje sam.
Srećom duša me navodila dalje kroz život gdje sam svašta prošla i iskusila,
od gladi, neimaštine, bolesti, tuge...
svih crnih emocija koje su tu da prepoznamo i njihovu svjetlu suprotnost.
Došla sam do svjetla, samo zato jer sam bila uvjerena
da je zakopano duboko u meni.
Uvjerenja su sve, ali dok ih ne osvijestimo,
u zabludi smo kako nas život ne voli.
Zapravo, to uvjerenje potvrđujemo jer ne volimo sami sebe
pa se samo vraća energija koju dajemo.
Ovoj priči nisam dala poseban naslov,
već drugi dio jer sam uvjerena da slijedi i treći. wink




10:53 | Komentari (16) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.