nova knjiga iz tiska "U VRTLOGU ŽIVOTA" MIRJANA S. DRENJANČEVIĆ

01.07.2022.







Stigla je 2. samostalna zbirka poezije ,,U VRTLOGU ŽIVOTA", tiskana knjiga koju sam kompletno pripremila i obradila za tisak, a koju je napisala pjesnikinja gđa. Mirjana S. Drenjančević.

Čestitam autorici na prelijepoj knjizi posebno dubokih i lijepih stihova


"U VRTLOGU ŽIVOTA"




"Pisanjem se bavim odavno. Započelo je u osnovnoj i srednjoj školi i traje sve do danas. Mnogi moji radovi su nestali i bili uništeni tijekom rata, stoga sam ih nekako po sjećanju nastojala ponovo napisati i obnoviti. Svoje radove sam objavila do sada u 80 međunarodnih zajedničkih zbirki. Neke moje pisane riječi su pronašle mjesto u antologijama ljubavne poezije.

Ova moja druga tiskana knjiga „U vrtlogu života“ i pridružuje se prvoj „Tu si...u stihu mom“ za koju sam dobila potporu moje Općine Bilje. Knjiga je posveta mome suprugu Antunu i našoj djeci. Na neki način i knjige su moja djeca. Ima toga dosta napisanog, složenog i sve nosi svoje ime, pečat života i ljubavi.

Jednom sam negdje napisala da je u svakom čovjeku u kutu njegove duše skriveno blago stvaranja, samo ga treba pronaći i iznjedriti. U nekim trenucima sreće ili tuge duša ga oslobađa i poklanja. Na nama je da to prepoznamo, stvaramo i činimo sebe i druge sretnima uživajući u poklonjenom daru.

Pretačem na papir sve ono skupljeno, poslušano, proživljeno, željeno, sanjano, ostvareno, sve ono što mi u trenutku blaženstva iz srca izlazi, veličinom postojanja emocija, rasipanih bisera.

Pisanje me ispunjava i prazni. Moji stihovi izlaze iz nutrine moje duše u duginim bojama. Moj život i pisanje su dar kojeg stvaram, dograđujem, razgrađujem, dijelim i živim.

Mirjana S. Drenjančević"



slika: digital art


POSTAT ĆU PEPEO

Kada nakon vatre
postanem pepeo
ne dižite kalež za mene,
neka zvona ne zvone
podijelite ga s najviše planine
sa četiri strane
kada vjetar najjače huči
i pahulje bijele plešu.

Vjetar je hučao,
bijele pahulje plesale
kada se spuštao
njegov lijes.

Kada nakon vatre
postanem pepeo
neka ga vjetar nosi svuda,
spaja s pahuljama bijelim,
neka ga nosi gdje kažu
da duše plove,
gdje se duša s dušom spaja.









<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.