KRATAK SUSRET DVIJE PJESNIKINJE

29.01.2021.

zvr zvr mobitel, zove me draga preslatka

Sandra Petrž

https://www.facebook.com/profile.php?id=100010890091738

nosi mi svoju knjigu


"SANDROČKA ZLOSTAVLJANA"


Izgrlile smo se, skakala sam kao da mi je papa Franjo došao u kratak posjet, dala sam joj moj primjerak knjige "BIJELI PUT" i ... odjurila je ...










Sandra Petrž je bila gošća pjesnikinja u mojoj 17. zbirci "BIJELI PUT"



slika: digital art i Nenad Grbac
http://www.digitalne-knjige.com/varga17.php
ISBN 978-953-354-278-2



NEKA DRUGA JA

Neka druga ja,
nasmiješena i moćna,
sazdana od najfinijeg
zacementiranog zida suza.

Neka druga ja,
gleda vas,
dok ispod krinke šije
krvavu žilu kucavicu.

Neka druga ja,
brusi jezik svakodnevno
oštrom velikom turpijom.

Neka druga ja,
stoji na pozornici uspješnih,
velikih, hrabrih
i čeka vaš naklon.

Neka druga ja,
ubija požare,
pije poplave,
smiruje potrese
i vrišti, dere se,
pobjeđuje ratove.

Neka druga ja,
leti s leptirima,
spava s anđelima,
grli se s oblacima i
putuje... putuje...
zajedno sa svojim
snovima.

Neka druga ja
čupa zatočenu mene.

Neka druga ja
tjera moje sjene.

Neka druga ja,
gleda mene u ogledalu,
briše moje trepavice,
diže me sa poda,
oblači moju nagost,
grli moju krhkost,
šamara moju tugu,
vadi me iz groba,
svijetli mi u mračno lice,
vuče me
iz kuta zaboravljenih...

Neka druga ja i ja
čista smo istina.


Sandra Petrž, književnica







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.