GAZDA

08.12.2020.

Tko je GAZDA?

Doma zovem Gazda :) mog Davora ... svi koji me poznaju, znaju da je to istinasretan

Naime, Gazda ima 2 kćerke (jedna ima 38, a druga 36 godina) iz bivšeg braka i bilo mi ga je stalno glupo pred njima zvati Davore, Davore i iz šale sam ga prozvala Gazda, tamo negdje od 2006. i to mi je sad ostalo zauvijek :)


Volim ga slikati, stavljati njegove slike na Facebook, blog ...

Jednog dana sam dobila "primjedbu" da "Znaš, neke blogerice su mi rekle, da zašto toliko stavljaš slike svog muža na Fejs, svi mi znamo da ti imaš zgodnog muža?"

Ja sam samo odgovorila: "Baš zato što je lijep, stavljam njegove slikena Fejs i internet."


eeeee, onda još pa i ja dobijem dijagnozu da "možda ona puno pije" :) jebate, pa naravno da pijem, moram piti jako puno vode zbog urinarnih problema koje imam cijeli život

mislim da će žalbeni postupak dugo trajati . . . .


moram smisliti post gdje se kokoš žali pijetlu na neku drugu kokoš iz drugog dvorišta :) ali o tome drugi puta, kad dođe inspirejšn























ova zadnja slika je iz bolnice 2018. kad je Gazda operiran (izvađen mu je desni bubreg) i te zadnje slike i još jedne se toliko preplašila jedna blogerica da je vrisnula na mobitel :)

sve slike by Jadranka







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.