L I J E K - JE LI ZLATO ILI NIJE?

20.04.2020.

IMBRUVICA - lijek košta 43.000 kuna i da sad nemamo javno zdravstvo u Hrvatskoj, već da imamo ekonomsko zdravstvo - smrt bi došla jako brzo.

O NJOJ SAM PISALA OVDJE: ONA, TKO JE ONA

danas sam bila na hematologiji KBC Rebro, išla sam po lijek... prvo u šator na prijavu i prskanje ruku i kaže: može samo 1 osoba. Ok, došla sam na glavni ulaz, dala papirić s imenom i prezimenom i otišla na poznati 3. kat gdje već dolazimo par godina.

Dođem na šalter "imate masku?", ... "nemam..", ... "čekajte, dat ću vam je pa je zavežite" ... "ok" ...

Odmah sam dobila Imbruvicu, ali sam morala pričekati razgovor sa liječnikom. Odužilo se. Svi imaju maske, moja stoji, ne mogu disati. Užas.

Čekala sam sat vremena, došla liječniku, pričali smo, pisao je povijest bolesti, dogovorili smo za nove pretrage, u srijedu ponovo vađenje krvi što je potrebno i sve se šalje e-mailom.

Hvala Bogu, ne moram opet čekati tamo sama.










<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.