BLOGERSKA MREŽA ILI RAT ZA KOMENTARE?

01.04.2020.


slika: internet

Mislim, da se više ne smijem previše uvlačiti u blogerske spike koje se vrte zadnjih dana, jer će ti ljudi poklopiti i dotući svojim budalaštinama, na budalaštine nemaš odgovor, budalaštine se množe i množe i tu nema kraja ni pomoći, osim - ne odgovarati.

To su ljudi koji i bez korone žive na blogu, non-stop su tamo, svakome dolaze naravno, osim meni (hvala Bogu što ne dolaze, još mi samo to treba!!!) i još nekima pod postove i to je čisti rat za komentare.

Na blogu se vodi rat za komentare, tko više skupi, taj je "najpopularniji", a to što netko piše u postu - to uopće nije važno i zbog toga sam odlučila, da se ne želim više u to upuštati, jer vidim - koliko god da se izmaknem, ipak to ima utjecaja na mene, previše sam osjetljiva i previše sam se uvukla u te blogo-priče i prepucavanja sa nepoznatim ljudima, da jednostavno to prelazi sve normalne mjere.

Ona ludara je bolesna žena, to nije normalno što radi, ne može joj se stati na kraj: luda i opsjednuta sa mnom, ali to ona ne vidi! ... i koliko god da reagiram, ona će multiplicirati svoje mrziteljske komentare optužujući mene i druge i ne videći sebe, a to je i slika portala!

Moram se vratiti u moje blogo-gabarite: blog mi služi kao prozor u svijet kojeg dijelim dalje na Fejsu i kojeg čitaju moji prijatelji iz tvrtke gdje sam radila 38 godina, moji dragi blogo-prijatelji s ovog portala kao i neki čitatelji iz Amerike ... ne poznam te ljude iz Amerike, ali vidim stalno na „Visitoru“ se prikazuje, da me netko čita iz Amerike; za Australiju znam, osim Zlatana i tamo me čitaju, čitaju me i u Njemačkoj, Švedskoj, bivšoj Jugi ... javljeno mi je, a i vidi se na „Visitoru“ lokacija otkud netko pristupa mom blogu.

Dakle, za te i takve ljude imam blog, a ne za ove osobe koje se iživljavaju i to uvijek ne samo sada, već uvijek, svaki dan i to je stvarno deprimirajuće čitati, jer to je kao rulja, obična rulja sa kojom ne želim imati posla i neka me sad proziva tko hoće, moram se radi svog vlastitog mira vratiti u svoje blogo-gabarite kako sam i prije radila.

Ovo je postalo bezumno, to se ne može dugo podnositi, bar to ja ne mogu ... ovih dana sam se sama uvukla u sve to i vidim da je to otrov, da se sve vrti oko prepucavanja sa nepoznatim ljudima koji vrijeđaju, a to je jako negativno ... iz mene to isto izvlači ružne stvari koje bih napisala, čak i ono što sam komentirala je bilo za mene loše i previše, samo braneći sebe, pišem stvari koje u normalnim okolnostima ne bih napisala braneći nepoznatu ženu od napadajućih komentara, a ona obriše moje riječi i ostavi komentare žene koja je opsjednuta sa mnom i koja me stalno pa i tamo spominje i broji tko je koliko od nas napisao komentara! "Da čovjek pukne od smijeha", kako kaže bloger @Zlatan!

Eto, sve sam ovo iskreno napisala - ovo sve na mene loše djeluje ... sveukupna situacija pa plus još ovo na blogu - e, to na blogu mi stvarno ne treba ... trebaju se izbjegavati takve stvari - pročitati, ali ne reagirati - to je teško, ali ću izdržati i izvući se iz te mreže, jer to je jedna mreža u koju se čovjek nesvjesno upetlja i teško je van, ali se može van.







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.