STAFFORDICA NAPALA MOJU MAŠU

30.11.2019.


slika: internet


ŠPANSKO-upravo je mene i mog psa bordericu (kastriranu) napala staffordica tamnosivo-bijele boje (ista kao ovaj pas na slici, samo mršavija), izgleda mlađa ženka, bacila ju je na pod, počele su se boriti, užas

staffordica je bila puštena, vlasnik je samo nešto viknuo, zazvao ime DINA, DIVNA ili tako nešto, ona je otišla, a on se nije ni okrenuo !!!

ne poznam ni tog psa ni čovjeka...užas! sva se tresem - ovakva kao ovaj pas, samo puno mršavija

Maša ima krvavo uho, idemo sutra odmah ujutro veterinarki da se vidi


Maša

slika: Jadranka

evo tu se sve dogodilo ... Špansko, kod hotela Antunović, zgrada Gustava Krkleca 28, postoji mali spomenik kao kamen






a što je najtužnije, jedna obitelj je sve to gledala: 2 odrasla muškarca i mlada žena sa curicom od nekih 8 godina i - ništa; kad sam počela plakati i vikati, žena je samo rekla: "da, vidjeli smo"






30.11.2019.

Maša je bila kod veterinarke, dobila je antibiotike za 8 dana i 2 tablete protiv bolova, uho je razderano, ali je dobro, jer se odmah reagiralo: "UGRIZNA RANA NA DESNOJ UŠKI KOJA KRVARI"

veterinarka je dala svoj nalaz svega; bila sam na policiji i sve ispričala, predala veterinarski nalaz, oni će sve predati dalje

bila sam u PetShopu i tražila AntiHund sprej ili peper-sprej, rekli su mi: "nemamo ništa takvog što bi naudilo drugom psu, imali smo, ali to više ne držimo!"

ja sam još u šoku. Maša je cijelu noć spavala uz mene čvrsto priljubljena, inače spava na 3 mjesta: dio noći u kuhinji, dio noći ispod kreveta i dio noći sa nama, ali noćas je bila uz mene čvrsto priljubljena i nije se micala







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.