SVE HALOWEEN VEČERI KOD JADRANKE (koje su zabilježene)

10.11.2019.




moj Haloween 2012. mahmahmahmahmah















2013. nije zabilježena, jer sam krenula u mirovinu

2014. je bila posebno teška godina i nije mi bilo ni do čega

2015. je Šuška umrla pa mi nije bilo ni do čega

2016. smo preselili pa sam bila okupirana oko toga

2017. mahmahmahmahmah





2018. mahmahmahmahmah




2019. mahmahmahmahmah

premijera HALOWEEN NIGHT 31.10.2019. mahmahmahmahmah















i onda dobijem ''počasne postove'' i ''divne komentare'' od "veeelike vjernice" napisane kod jednog blogera

stvarno sam ''oduševljena'' koliko se ljudi brinu o meni i vjerujem li ja ili ne vjerujem, jesam li vjernica, "služim li dva gospodara" "padam li u tamu" roflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl

"volim kad me otvoreno mrze, to je uvijek bolje nego da me grle takve dvolične ....."" -

...rekla je jedna pametna lijepa i zgodna žena, Sandra Petrž, književnica, umjetnica, glumica, pjevačica - svestrana i divna osoba.





PORUKE ZA VEEEELIKE VJERNICE I VJERNIKE

''Papa poručio licemjernim kršćanima da radije žive kao ateisti: Svaki dan idu u crkvu, a onda mrze i ogovaraju druge...

Papa Franjo u srijedu je kritizirao licemjerje vjernika poručivši onima koji ne žele istinski živjeti vjeru da radije žive kao ateisti.

"Koliko često vidimo sramotu tih ljudi koji idu u crkve i tamo su svaki dan, a potom žive život u mržnji drugih i ogovaranja drugih ljudi", rekao je u srijedu poglavar Katoličke Crkve tijekom opće audijencije u Vatikanu.

"Onda je bolje ne ići u Crkvu. Živi poput ateista", poručio je.''


https://slobodnadalmacija.hr/novosti/svijet/clanak/id/582504/papa-porucio-licemjernim-krscanima-da-radije-zive-kao-ateisti-svaki-dan-idu-u-crkvu-a-onda-mrze-i-ogovaraju-druge



''Protiv dvostrukog života

“Ima onih koji kažu ‘ja sam veliki katolik, uvijek idem na misu, pripadam toj i toj organizaciji'”, rekao je čelnik Katoličke Crkve koja obuhvaća 1,2 milijardu članova, prema transkriptu vatikanskoga radija.

Rekao je da bi neki od tih ljudi također trebali reći “moj život nije kršćanski, ne plaćam zaposlenicima primjerene plaće, iskorištavam ljude, vodim nezakonite poslove, perem novac, (vodim) dvostruki život”.

“Ima puno katolika koji se tako ponašaju i izazivaju skandale. Koliko puta smo čuli da ljudi kažu ‘ako je takva osoba katolik, bolje je biti ateist'”, rekao je papa Franjo.''


https://net.hr/danas/svijet/papa-franjo-opet-kritizirao-neke-clanove-svoje-crkve-bolje-biti-ateist-nego-licemjerni-katolik/


i pozivam, ALI NE OVDJE!!!!!!!!!!!!!







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.