DA NIJE ISTINA, NE BI BILO SMIJEŠNO :)

23.07.2019.

danas sam dobila neku e-mail od neke ''firmice'', da kao ja koristim njihov logo na ovoj slici!!! - ali OVO JE ORIGINALNA SLIKA, A NE ONO NJIHOVO ŠTO SU UKRALI I DOPISALI SVOJ "LOGO"!!!!!


originalna slika!

"njihova" slika je bila stavljena 2018. godine kao komentar na portalu Magicus, a originalna slika je OVDJE (ispod je link)

odgovorila sam im, da ne mogu maknuti sliku iz komentara, jer to na Magicusu tehnički nije dopušteno, već sam obrisala cijeli post sa Magicusa, ali su uslijedile nove e-mail poruke i budući da znam TKO je iza te tzv. ''tiskarske Facebook stranice'', nisam bila ljubazna, već sam bila oštra i odgovarala na onakav način kakve sam poruke i dobivala

prijetilo mi se i sudom i ne znam čime :) , a oni su UKRALI originalnu sliku koja se ovdje nalazi i dodali naziv te svoje tzv. ''firmice'' ispod slike kao logo pa prisvajaju sliku kao da su je cijelu izradili.

Dakle, ukrasti sliku i onda slati e-mail, da je to "njihova slika" - pa to je vrhunac gluposti, zar ne? :)

kliknuti link i vidi se oriđiđi


https://aspire.legal/2017/12/its-a-positive-psychology-christmas-well-being-book-list/?fbclid=IwAR3Gg_6MMpC2y7fifBZtdHKiKdRw8rpY-pJBfF7uGBEPt_9O4x1GmvkWrRQ

i tu su sve njihove prijeteće poruke smijehsmijeh


Diligo e.mailovi Pdf2 by Jadranka Varga on Scribd


ORIGINALNA SLIKA SA PORTALA:



i "njihov logo" na ukradenoj slici!



pa se pitam, a što su oni napravili na to slici?????

naravno da sam frustrirana kad mi se javljaju svakakve budale sa totalnim budalaštinama. Nadam se da će uskoro prestati slati mailove :) :)

dopisali škrabotinu i što još??? ukrali sliku i sad mene proganjaju za "krađu loga"!!!???

a nećeš ti "firme" !!!


i slika sa originalnog portala smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.