SJEĆANJE NA PRIJATELJICU

04.04.2019.



Danas joj je rođendan, 4.4., nema je već 10 godina, moja prijateljica Jadranka Kain, neka joj duša počiva u miru Božjem

Image and video hosting by TinyPic

komentar ispod jedne moje pjesme od 2.4. i 3.4.2005. kojeg je ostavila moja prijateljica Jadranka Kain, dok je bila živa, umrla je 4 godine kasnije sama i napuštena u svom stanu:

''samo rijetki dotiću pogledom dubine za koje mnogi i ne znaju da u njima bivaju..da li je to blagoslov ili prokletstvo, još ne odgonetnuh...za sebe znam samo da sam ranjiva, da zasigurno postoji još neka "dubina" u koju, možda i ne želim "gledati"..a razotkrivanje opsjena, iluzionista i snova bez sanja, uvijek ostavlja u nama trag... nadam se, tek površinski''
Autor: blackmoon | 02.04.2005. u 14:59 |


i moj odgovor:

''tragovi, tragovi --- uvijek nekud vode''
Autor: shadow-of-soul | 03.04.2005. u 10:34 |








<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.