NAPUCAVANJE EGA

08.12.2017.



slika: internet


Može biti_ napucavanje, što bi značilo_ pumpanje ega u visine, a može značiti_ napucavanje – izbacivanje ega što više iz svog života.

Ego je čista navlakuša: ako se odazovem – napuca me sam i nasmije se; ako se ne odazovem: misli da me je napucao, ako sam kupila njegov poziv i smije mi se; ako nisam kupila njegov poziv, sam se napucao, a ja sam ostala ista, slobodna, neopterećena njegovim smećem.

Navlakuša može ići u beskraj i to onoliko, koliko joj dozvolim, čim je prepoznam kao navlakušu, ona se prekida i nastaje njen kraj, navlakuša je omiljena igračka ego-tripova koja se širi poput trakavice i truje čovjeka koji ne prepoznaje te igre ego-tripa, a takvima, koji vole navlakuše, napucavanje ega može biti interesantno i odlična hrana za njega, dok oni, koji ne vole navlakuše, vrlo brzo vide u čemu je stvar, maknu se i potraže bistriji izvor od onog kojeg nudi ego-trip u suradnji sa navlakušom.

"Niti jedan akcijski junak do ove filmske sezone nije počinio harakiri i iste minute odšetao dalje." rekao je Tomislav B., a ista je priča i sa ego-tripovima pa sve može biti i jedna igra, ako se shvati kao igra i ukoliko se kreće u granicama igre...sve ono što prelazi granice te igre ili navlakuše ili napucavanja ega - postaje zločesto, pakosno i neugodno.

O tome bi se moglo još pisati, vidim, da me ego-trip iskušava i potiče na dalje pisanje, ali - meni se ne da.


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=94054







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.