HVALA TI, PRIJATELJICE :)

01.10.2017.

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2017/10/1632102685/pismo-prijateljuprijateljici.html

subota popodne, 30.9.2017., krenula sam u čišćenje kupaone, pa ću kuhinju, pa sobu, pa staviti prati rublje kad ono: zvrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ... mobitel ... mislim, Davor zove sa posla, a ono piše: ".... prijateljica...."

o, mislim si... uobičajen poziv u vezi ... već naših razgovora, a kad ono: "došla bih k tebi" ... supeeeer, dođi... baš sam krenula sa čišćenjem, nema veze ....

eto ti nje sretan nasmijana, razgovorljiva kao i ja ... sjele smo, popričale, popile koficu sretan ma, neeee... pifkana, naravno sretan , a Maša ju je jednostavno - osvojila sretan ma, bilo mi je super sretan

iako ne volim iznenadne posjete, već one sa najavom, jer nikad ne znaš u čemu ćeš me zateći, ovo je bilo nešto sasvim drugačije i iznenađujuće lijepo sretan

hvala ti, prijateljice, što si konačno došla u moj novi dom, što si vidjela kako nam je sada ovdje, iako nikad nisi bila u Gajnicama, vidjela si slike našeg stančića u Gajnicama, ali i ovog novog doma ovdje ...

eto, kako mi jedna subota oraspoloži cijeli sljedeći tjedan sretan čišćenje sam nastavila danas i sve je sređeno, ali jučerašnjih sat i pol mi je bilo - fantastičnosretan

hvala ti sretan sretansretansretansretan








<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.