Mikitarije

13.02.2022., nedjelja

Iščupana nada


Divan je dan danas i naravno da je pala šetnja uobičajenom rutom. Društvo je također bilo uobičajeno: OnajMoj, Luna i ja.
I šetnja, i vrijeme i društvuo bili su ugodni, a onda me presjeklo ono što sam, odnosno ono što nisam vidjela.

Najčešće me šetnja vodi pored drveta o kojem sam napisala pjesmu Izvor i objavila ju ovdje na blogu.

Drvo

predusahlo

izvoru stremi

nada se

ne da se

sjeća se

listova zelenih

odore cvijeća

mirisa ljubavi

cvrkuta života

nada se

ne da se

sjeća se…


Uz pjesmu stavila sam i fotografiju snimljenu prije 3 ili 4 godine na kojoj je vidljivo da se drvo jedva, ali jedva drži.



Danas u šetnji, vođena navikom, bacila sam pogled na drvo. Nisam ga vidjela. Pogledom sam tražila tragove i ono što sam vidjela jako me rastužilo.



Srušeno, odrezano, razrezano, iščupano. Zanima me koliko je šetača primijetilo da ga nema.

Ali, naravo, to nije sve. Predivan šumarak sveden je na dva usamljena stabla ostavljena valjda da se tješe i šuškaju uspomenama....




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.