subota, 30.09.2023.

Dar jeseni



Jesen smatram najvećim darom prirode
Od mirisnih plodova do boja na svakom koraku
Vjetar koji donosi slatki nemir

jesen donosi introspekciju
pogled u sebe
u najdublje kutke

Gdje sam, što sam, kamo idem
O čemu još sanjam, za čime žudim
Što moram pustiti da odleti s vjetrom?


Često hodam i kao da te predivne boje stabala miluju moju dušu
Pune me blagošću, nježnošću i toplinom

Kestenjar peče kestene
Podsjeća me na djetinjstvo
Na toplinu doma
Uvijek mu se nasmijem u prolazu
Kada ih gulim prstima koji ostaju crni
Osjećam djetinju bezbrižnost

Miris i okus mandarina
Ostavlja u ustima neku nadu
Samo onu koju imaš kada si dijete
Nadu i sigurnost bez fige u džepu
Da će sasvim sigurno sve biti u redu
U to nema sumnje

Šuškanje lišća pod nogama
Dječja razigranost i sreća
Vjera u život
Predivan dar prirode duši
Jesen
Koja liječi i iscjeljuje

- 18:13 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 24.09.2023.

5.30


Svako drugo jutro odlazim u 5.30.
Prolazim ulicom i parkom nekako tiho
Kao da se bojim da ću ih omesti u nekim lijepim snovima.
Većina ljudi tad spava. Blaženo.
Spokojno. Neki.

Neki se spremaju za posao. Vidim svjetla na rijetkim prozorima.
Zamišljam ih kako još sneni piju prvu kavu.
Neke muče ružni snovi. Nesanica.
Od briga. Od teških stvari koje su prošli.
Neke grize savjest. Zbog stvari koje su učinili.

Možda netko iza prozora plače
Jer je prevaren. Povrijeđen
To su uglavnom žene
Muškarci obično spavaju dublje, čvršće, ne izjedaju ih toliko prevare, rane na duši, nepravde, teške riječi.

Možda netko iza prozora planira bijeg.
Ona koju je još sinoć onaj kojeg je mislila da voli, premlatio već deseti put.
Dugo je čekala da ode
Nadala se da će otići on
Možda nema kud
Možda nema hrabrosti.
Ali sad je odlučila

Možda mnogi iza osvijetljenih prozora ne spavaju
Djeca su bolesna pa bdiju
Računi su neplaćeni i frižider je prazan pa bdiju
Izgubili su nekoga pa bdiju
Na nekim su životnim prekretnicama pa bdiju
Odluka do jutra mora biti donesena
Misle da su profućkali život pa bdiju

Neki bdiju nad ne ostvarenim snovima
Željama
Čežnjama
Pa se lupaju po glavi zbog pogrešnih izbora
Odluka
Ali nema nazad
Nikada nema nazad

Ima sigurno i onih koji bdiju zbog uzbuđenja.
Volim tako misliti
Zbog putovanja kojeg su dugo čekali
Netko do tančina planira svoje vjenčanje
Netko je uzbuđen zbog novog posla
Boljeg
Netko je upoznao nekog zanimljivog

I svi ti životi koji se naziru u 5.30 kada je vani mir, mrak i neki spokoj
Nada u novi ljepši dan
Nove prilike i mogućnosti
Odluke i izbore za koje mislimo da će biti bolji i mudriji
Samo mi govore kako smo si zapravo tako blizu
A tako daleko
U tim mračnim jutrima

I pitam se tko još razmišlja o tome
Što kriju osvijetljeni prozori
U 5.30

- 13:34 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 09.09.2023.

Moja i njihova staza



Neko vrijeme nisam hodala njima
Već pomalo mojim stazama
Osjećam ih kao da su moje mada nisu
Nije moja ulica, moja kuća
Moj pas, moje drvo
No ja ih već smatram svojima
Jer sam prošla stotine kilometara njima

One su me vidjele sretnu i tužnu
Ljutu i razočaranu
Ispunjenu i ranjivu
Kako onda nisam njihova?
I one nisu moje?

Prisvojila sam te ulice i staze
Drveće i cvijeće
Poglede iz kuća u kojima nikada nisam bila
Zalaske sunca i oblake
Koji se vide samo sa tih mojih
Utabanih staza

Ne poznajem ljude kraj čijih kuća svakodnevno prolazim
Čujem im ponekad glasove
Nismo li svi isti ispod tih oblaka
Nije li to moja staza isto kao i njihova?

I oni su njome prošli sretni i tužni
Ljuti i razočarani
Ispunjeni i ranjivi
Isto kao i ja

Gledali isto sunce, nebo i oblake
Isti nam je svima put
A tako različit

Zovem je svojom
Svojom stazom
Svojim putem
Svojim i njihovim
Cjelinom koja spaja





- 21:11 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 03.09.2023.

Savršeni svijet


Budi sretan
Svakoga dana, uvijek
Budi pozitivan
Mantraj pozitivne misli pred ogledalom svakoga jutra

Budi nasmijana, uvijek svježa, sa voljom
Budi uvijek lijepa
Radi na sebi stalno
Na svom tijelu, umu, duhu
Ne zaboravi brinuti o svom domu
Skuhaj najbolja jela

Budi uvijek zdrava
Bolest i starost su sramota
Budi uvijek mlada
Starost ne spominji, odgodi, otkaži
Ostani u stroju života

Budi uvijek tu
Za sve oko sebe
Uvijek dostupan, suradljiv, uvijek spreman
Ne isključuj se iz vrtloga

Ispuni sva očekivanja
Nikada ne gubi fokus
Piši sve obaveze, uvijek planiraj
Budi poslušna kćer
Kompetentan i podržavajući roditelj
Budi puna razumijevanja
Dobra sestra, brat
Odgovoran i vrijedan radnik

U tom savršenom svijetu
Nikada ne priznaj svoje greške, propuste
Slabosti ili žudnje
Ni sebi ni svijetu

U tom savršenom svijetu
Gdje se nikada nećeš nasmijati svojim borama u ogledalu
Niti one tebi
Gdje nećeš spoznati da je sasvim u redu
Biti tužan, razočaran i bez fokusa

Biti star
Jer je starost mudrost
Iskustvo i znanje
Biti slab
Patiti
Priznati, oprostiti

Ne ispuniti svoja i tuđa očekivanja
Reći ne
Pomiriti se sa svim svojim greškama i propustima
Biti ti
Samo biti ti

- 18:30 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos