subota, 13.02.2021.

Nemoj mi pričati o ljubavi

Nemoj mi pričati o ljubavi
ako nisi nikada izašao iz svog tijela, uma i svojih granica
kako bi osjetio i dotaknuo, onog drugog pored sebe

Nemoj mi pričati o ljubavi
ako nisi zamijenio srca, čokoladne okuse i jeftini pliš
za bliskost, toplinu, nježnost poštovanje i ljudskost svakoga dana
Ako nisi osjetio ranjivost koje se bojiš

Nemoj mi molim te pričati o ljubavi
ako si gazio, ponižavao, koristio se svojom banalnom moći
i titulama koje nemaju pokriće
a nisi prepoznao, ugledao i shvatio
imao razumijevanja i bio čovjek
kada je onaj pored tebe, to trebao najviše

Nemoj mi pričati o ljubavi
ako nisi pomogao potpunom strancu
ili si pomogao
i objavio si to cijelome svijetu
tada ipak ne znaš što je ljubav


Nemoj mi pričati o ljubavi
ako su te gazilii i lomili svim silama
do granica tvoje izdržljivosti
i prezirao si ih i proklinjao
pa si postao kao oni i prodao se za mrvice
postao si stranac
bez sebe i svoje istine

Nemoj mi pričati o ljubavi
ako tvoje misli nisu samo tvoja kuća
i tvoje tijelo nije samo tvoj dom
tada o ljubavi lažeš

Nemoj mi stalno pričati o ljubavi
ako je se sjetiš samo na određene dane
a odrekao si se njenog najvećeg značenja
i ne živiš ju svojim sitnim djelima
koja su velika


Možeš mi pričati o ljubavi
stotinu puta lomiti tu svetu riječ
dok ne postane jedno veliko ništa
ako nisi dao dio sebe
potpuno i predano
bez zadrške i kalkulacije


Možeš
ali ja ti ne vjerujem niti riječ...

- 13:46 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos