srijeda, 07.08.2013.

Fever

Dok je u mom potkrovnom stanu, vrućina postajala nešto s čim se zaista treba izboriti u boksačkom ringu, a mene je već neko vrijeme , više zanimala ona neka druga fever, ona zbog koje koljena klecaju, oči blješte i leptiri lete svoj let, mene je usred svega toga ljetnog stanja, jer ljeto je više stanje svijesti, nego godišnje doba, ugrabila ona čisto tjelesna, ona najobičnija i jako mokra, fever..od bolesti..

Osim ove u ugrijanom stančiću, ove druge dvije, imaju tendenciju laganog tremora, klecavih koljena, znojenja, ubrzanog lupanja srca i ...obično su zarazne prirode. I dok se moje tijelo topilo i lagano curilo kroz dosta ugrijane tekućine, koja je lagano klizila po cijelom stanu, isparavale su i nekako nestajale sve one opekotine, stečene onako, naivno dječje, u zadnje vrijeme, kada su mekoća i nevinosti bile jedina opcija. Fever ponekad može biti dobra stvar.

Klecavih koljena, ugrijana do usijanja i sa bolovima od nožnog palca do obrva i više, topili su se svi bolni rastanci i demoni, koji su se nedavno vratili, pa sam shvatila, da nikada zapravo nisu niti otišli. Topile su se sve riječi, tako potrošne i jeftine, nalik parolama..i ništa drugo. Većinom su takve, ako nisu manifestirane kroz djela. Curila sam i razlijevala se, kako nisam od nekih dječjih dana, kada je mama nosila čaj i zagrljaj u krevet. Kada se poklope toplinski val, visoka temparatura i ona neka fever , tako uzbudljiva, iako u mislima, kombinacija je ubojita. Po tijelo najviše.

Nečiju ruku sam nedavno pustila, no ona ne želi pustiti mene. Još uvijek maštam u svom fever maglovitom transu, kako smo možda mogli mnogo. Još uvijek zamišljam, možda oblivena vrućicom i tresući se od groznice, njegov osmijeh, koji nisam vidjela dugo. I sanjam o nekom svježem lahoru koji nas je mogao spasiti. Možda. Možda je samo kriva ova temperaturna pošast, koja mi onako halucinantno, daje neke nove slike, vizije i čežnje.

Topeći se u višednevnom transu, sanjarila sam ipak , o onoj životnoj, fever, koja se ne liječi medikamentima, već nečijim dodirom, o ljetu koje mi tako brzo klizi iz ruku, a ja ga želim zadržati još jako dugo, jer ono je zaista stanje, stanje slobode i stanje kada se voda i vreli zrak poigravaju tijelom, srcem i duhom.

Ljeto je "fever", ona prava uzbudljiva, izgarajuća, katarzična i divlja. Ljeto je kada cure svi sokovi života, gorenje dok ne ostane suština..ona duboko zakopana ispod svih dječjih problema, svih mirisa izdaja i prevara, suština koja se skriva, ispod svih mogućih uloga i identiteta koje su nam nametnuli ili smo ih poželjeli pa smo to i postali.

No ja vidim dublje..možda zbog toplotnog vala, možda zbog vreline svoje kože , možda zbog upoznavanja svih svojih demona..
Ja vidim ispod sve moguće soli, od suza i znoja.
I vidim ispod sve površine od sjaja, blještavila i parola.
Kao što vidim ispod svojih vjeđa.


I dok moje tijelo gori, znam da je upravo to, bilo ono što mi je trebalo.
Da se podsjetim one prave i jedino važne, divlje i nježno strastvene, lude i nespretne, možda često bolne i tužne, ali nezamjenive..
Životne "fever"...




- 23:20 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos