petak, 17.05.2013.

Gola do kosti

I zaista sam se trudila izvući te iz tvog iluzornog doživljaja svijeta..i mene..
Ali zapleo si se više nego naše ruke koje su se zapetljale davno
I pokušala sam, prokleto dugo sam pokušavala
Postojano prisutna poput stoljetnog hrasta, grleći te svim svojim granama
Ogoljena i naga, bez ijednog pokrivala, na tijelu, srcu..


Ispisala sam ti mnogo stihova, ne brojim ih i ne zbrajam
Dok si se gubio tamo negdje, između mene i svojih samoća
I vrtio među svakim mojim slovom, u svakom poetiziranju i svakoj oštroj kritici
I tjerao me u riječi kojima sam te pokušala vratiti
Slovo po slovo, dah po dah..





I dok te gledam kako se polako utapaš u strahu kojim vrišti tvoje tijelo
I bježiš i lomiš se, i ne znaš kako i zašto
Govorim ti da ne vjerujem u prošle živote jer..
Ja sam ovdje i sada i jedino tu
A kada zagrizem trgam zube i kosti i nije me briga za cijenu


Postoje cijene koje to nisu a plaćamo ih bez razloga
Trgamo zube, srce i koljena..bez potrebe
U silnom nastojanju da nahranimo onaj komadić sebe koji je uvijek gladan
i da napojimo onaj komadić duše koji je uvijek žedan

I kada sve zbrojim i oduzmem
Približim se i udaljim
Zumiram i izbacim iz kadra
Ostaje samo radost..bez imalo straha

Trenutak kojem je cijena neprocjenjivost
osmijeh kojim pomičemo svoje granice
sjaj kada smo goli do kosti
i gledamo sebe..
Sebe...




- 23:29 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos