četvrtak, 28.02.2013.

Herojstvo života

I u vremenu života kada sam potpuno koncentrirana na riječi kojima trgujem, našavši svoj poziv i odgovor na pitanje što želim biti kada porastem, u vremenu kada su se odnosi transformirali iz ljubavnih u poslovne i kada su moje riječi pokazale svoju uspješnost, ja se ipak volim vratiti u ovaj svoj kutak s puno duše, u kutak sebe u koji sam uložila mnogo sebe, cijelu sebe, svaku stanicu, suzu, dala sebi i svijetu...pravo na sebe.

Mada riječima žongliram sve lakše, u bilo kojem obliku , u odnosima se nekako počinjem pomalo gubiti, onako maglovito teturati, besramno tražiti još više, mahnito željeti, vrištati za još...Mnogi su nekako ušli u moj život, neki se provukli nestašno kroz prste, poneki traju , samo se odnos trajno munjevitom brzinom transformira, ili se mijenjam ja?
Jer..promjenjiva jesam, ne hirovita, već mijenjajuća sa zimom, od koje bježim, proljećem sa kojim dišem i nalazim sebe u vlažnosti zemlje, jeseni koja me tjera na bezbrojne slobodne padove od kojih spoznajem srž mnogih stvari, ljeto ..ljeto je doba kada , otkrivajući se do gole kože, zaljubljujem u svaku svoju poru.
I vrištim za još...





I danas , na zadnji dan veljače koja mi je donijela mnogo, od zanosa većeg od sna, do borbenosti i čvrstoće u ostvarenju nekih ciljeva, koji su vjerojatno zrno prašine za čovječanstvo, ali su veliki meni, okrečući kalendar da dočekam ožujak, koji obično preskačem, odlučujem u tom meni najbolnijem mjesecu, više disati, više udisati, više izdisati.

Mjesec svih mojih odlazaka i onog najvećeg životnog rušenja, mjesec kada sam prvi put na svijet donijela život, mjesec koji je uvijek poput blagoslova i prokletstava mijenjao moj život. A tada su promjene bile zastrašujuće, sada su mi izazov. Često bolne , ponekad zanosne i pune ushita, često poticajne i inspirirajuće...
Ja se uvijek osjećam kao životni početnik, i kada padam i kada se dižem, i kada počinjem voljeti i kada kažem ili počnem pisati..neke prve riječi..
Uvijek me bole prsti kao da prvi puta pišem, uvijek me bole ruke od grčenja...







I odlučila sam se ipak nasmijati ovom ožujku. Ili ću ga pobijediti poput sedmoglavog čudovišta, neću puno niti trčati da pobjegnem od njega, staviti ću ipak ono prvo cvijeće u kosu, da zaleprša...
Možda ću se i nadalje pomalo gubiti u odnosima , neću pristajati na "dovoljno" i tražiti ću najbolje i više..

I neću štedjeti na riječima, jer sam tog jednog već pomalo davnog ožujka, zanijemila..i nisam govorila dugo.
I jesti ću bez grižnje savjesti, jer sam tog jednog ožujka, postala zrak, jer sam zaboravila jesti.
I bojat ću kosu bez zadrške, jer je tog ožujka moja kosa doživjela metamorfozu u bjelinu, onu za koju kažu da je mudrost, mada se ja ne osjećam mudrom.
Što više starim, mislim da imam sve više za naučiti..i žudim da naučim..

I ljubiti ću mnogo , čak i u snovima, jer sam tada naučila sve o insomničnim noćnim lelujanjima i o neljubljenju
A ljubiti moram..stihovima, tijelom, proljetnim zrakom i svom svojom dušom...









- 23:47 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos