nedjelja, 12.08.2012.

Kasnoljetni nokturno

Ljeto mi je nedavno pisalo...

"M..sada stani i poslušaj me dobro.
Dopusti da te vodim, daj mi ruku, predaj se.
Stavi inat u korak, upri pogled prema nebu, ajde odreži tu kosu punu tuge, stavi cvijet u osmijeh, potrči za leptirima, obuci haljinu od zvijezda
Uzmi zmaja i pusti ga visoko, ne do neba nego preko i nađi tu svoju bajku da ju pričamo zajedno u toploj ljetnoj noći
Sjeti se kako se diše sa zvijezdama i samo diši...slušaj svoj dah
I pusti sav teret u jednom dimu cigarete , u jednom rasplesanom ritmu, poliži prste umrljane džemom od jagoda i suza"

I jesam...prisvojila sam ga kao nikada u životu
I ukrala sve zvijezde i zavela samu sebe sobom i kroz sebe
I smijala se noćima i sanjala danju
Odrezala kosu i namirisala se ljetnim dahom
Prodala sve svoje riječi u zamjenu za trenutak

I nekako su se neki kojima se nisam nadala pojavili kao da su poželjeli komadić tog mog savršenog ljeta
Ljeta radosti, slobode i istraživanja prostranstva sebe
Iznenada, nenajavljeno, bez puno objašnjenja o svom izbivanju
I netko me je odveo da se zavedem tišinom šume, noćnom glazbom zrikavaca, svojim korakom koji odzvanja ...
I prisvojit ću i jesen..mislila sam..

I znaš...ne znam da li si se sjetio mojih riječi da želim nečiju ruku u svojim šetnjama ili je bila čarolija trenutka
Ne možeš me više impresionirati svojim riječima, one su samo skup slova
Ne možeš me više zavesti jer sam se zavela ljubavlju u sebi
Ne možeš me očarati jer ja sam začarana životom uvijek bila...


Ali volim tvoju prisutnost dok me zavodi šuma
I tvoju ruku u mom ljetu dok me zavode zvijezde i dišem s njima..kroz njih..
I dalje me ne drži tlo..moj pogled je uvijek podignut i uvijek ga sustižem i preskačem
Trostrukim saltom, piruetama kasnoljetnog nokturna , lakoćom hoda kroz trenutak
Bez težine, tereta..samo lakoća bivanja u ljetnoj noći
I prisutnost u svom dahu ..

I ja ne znam zašto se neki ljudi ponovno sretnu i da li to ima puno smisla
Ali više me ne zanimaju razlozi već samo dodir trenutka u kasnoljetnom nokturnu






- 23:00 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos