utorak, 07.08.2012.

Kako sam se zavela...

Zavela sam se svakom mišlju koja nije bila upućena tebi i njemu i...
I svim svojim riječima upućenim životu i radosti
Ljubavnim pismima koje sam pisala noćima dodirujući svoja slova...misli...
I šaljući ih na adrese ljubavi, radosti i života
I zavodila sam se dugo, mahnito, strastveno, nježno, čeznutljivo, dječje razigrano, istraživački, luckasto, ženstveno...
I padala bezbroj puta, sasvim polomljeno čekajući drugu šansu...

Zavodila sam se svakim ljubavnim udisajem svojih misli i svakim nježno slobodnim otkucajem svoga srca
I osmijesima koji nisu bili od nekoga već nekome, njima...sebi..
I šarmirala sam se bezbrojnim nijansama smijeha i mnogim pogledima u bojama
I sjajem u bluesu..i plesom s kišom slomljenoga tijela i srca..

I nisam odustajala .. niti dana, sata ni minute
I nije bilo te sile koja bi me spriječila u toj igri zavođenja stvarnijoj od bilo koje druge
I nisam požalila vremena, srca, hrabrosti...
I gorila sam od želje i gladi da se zavedem..onako potpuno, beskompromisno i ludo zaljubljivo
A zavela sam se čežnjom za sobom, žeđi za snovima, poludjelom strašću da hodam..i ne stajem
I svim svojim stihovima i borbenošću da trčim dalje

Zavodila sam se i poklanjala si bezbrojne darove...svojatala sam ljeto, dah Mjeseca, postojanu prisutnost u svakom trenutku
Poklanjala si točku na ramenu gdje sam skupljala misli, riječi i slova posuta slobodom od sebe
Mirisala se najskupocjenijim mirisom ljubavnosti, oblačila haljinu od radosti, stavljala nakit mudrosti
Poklanjala si dah zvijezda i zavodila se poljupcima noći
I bacala spelove i mahala čarolijama..sve u nadi..
i strpljivo sam i nemilosrdno čekala..da pokleknem, padnem, da pustim svoje ime, riječi i slova

I nekako potpuno neočekivano, iznenada i jedino istinito...shvatih...
Da sam najljepše moguće i ludo, nepovratno i zauvijek, najnježnije i strastveno životno, neizlječivo ovisnički
Samozaljubljivo i vječno...zavedena sobom

- 23:50 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos