Mehagina kći https://blog.dnevnik.hr/mehaginakci

srijeda, 23.06.2021.

Istina i Laž

Retrogradni Merkur kažu da otkriva prava lica kod ljudi. Danas mu je zadnji dan. Pale su maske od mnogih pa se jasno prikazalo u pravom svjetlu kakav je ko. Nema više laži. Za neke sam shvatila da su dvolični, za neke da su iskreni, za neke da su neodgovorni, za neke da su pedofili ( imati seksualne fantazije sa djevojčicama mladjim 25.g. od njih jašta je drugo nego pedoflija?), za neke da su dobre duše itd. Vjerujem da se i moje lice nekima pokazalo onakvo kakvo je. Voljela bih samo da nije toliko ekstremno loše, kao što su se meni drugi , ali neki drugi prikazali....žao mi što sam imala samo sliku u oku o njima-što rekao neki pisac...robe sa greškom...tako sam tužna...Bolje je ipak znati istinu, nego laž. Biram istinu. Ali ne biram da bih izgledala dobra osoba u očima drugih, već zato što je to zaista moj put, biram zbog sebe, zbog svoje duše, zbog svog srca, zbog mira koji mi je dat. Ne želim da ga izgubim, jer ništa na ovome svijetu nema cijenu da moj mir mjenjam za bilo koga ili bilo šta što mi može donijeti duševni nemir.

Dok ovo kuckam sjetih se jedne priče o Istini i Laži. Kaže legenda srele se pored jezera Istina i Laž i Laž rekne istini „Dobar dan!“, a Istina stane, razmisli i provjeri i vidi stvarno je dobar dan, a onda potvrdi i kaže „Dobar dan!“. Laž se nasmješi i kaže slijedeće „Voda u jezeru je isto dobra“. Istina provjeri i ponovo potvrdi„Vidi stvarno je dobra“. „A mogle smo se okupati“- predloži Laž Istini i ona pristane. Obje su sa sebe skinule svu odjeću i ušle u vodu. Kad je Istina malo dalje otplivala, Laž je brže bolje iskočila iz vode i obukla odjeću od Istine a onda pobjegla. Istina je izašla onako gola iz vode i nikako nije mogla obući odjeću od Laži, već je onako gola hodala okolo, a ljudi su je se zgražavali.

Lijepa priča. Ako se skrivaš u ime Boga i iza Boga da si Istina, trebaš imat na umu da je Bog jači i pametniji od tvojih mudrosti i skrivanja i da će tu Istinu o kojoj pričaš prikazati golu, baš kao u ovoj gore priči....




23.06.2021. u 19:24 • 13 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.