Mehagina kći https://blog.dnevnik.hr/mehaginakci

nedjelja, 21.03.2021.

O botaničkim baštama...biljkama...i tako...

Proljeće je. Baba Marta se ne šali. Poslala nam je snijeg i zimu i nikako da prođe. Ne vidim ni laste da su došle.One uvijek nekako dođu neprimjećeno. A ja, ja se pripremila za proljeće. Uzela sam sjemenke bosiljka, ružmarina i kopra. Posadiću i košpice limuna i ljutih papričica. Nikad ništa nisam sadila, ali odlučila sam da stvaram novi život. Jedino što u stanu imam živo su ove cica-mace (pogledaj fotku). Ni one nisu više žive, ali takva je to vrsta, ne možeš primjetiti kad su svježe ubrane, a kad su stare. Što bi se reklo, imaju lijepu genetiku, neće da ostare.



Što god sam imala od živog cvijeća, osušilo se. Čak i čuvarkuća koja kod nekog preživi na zidu kuće bez zaljevanja. Čak i kaktus koji živi u pustinjama. Zato sam nabavila vještačko cvijeće. Ne moram ga zaljevati, samo prebrišem prašinu. Znam, nije to to.

Volim prirodu. Jedna od najljepših i najvećih botaničkih bašta koje sam ikad vidjela nalazi se na Mauricijusu (fotka dole)-Pamplemousses. Tu sam vidjela za mene najveća čuda od biljaka, sve ljepote Afrike na jednom mjestu.


Posljedni put da sam posjetila neku lijepu baštu bilo je to na otoku Lopudu u Hrvatskoj (također fotka dole). Lijepa bašta, potpuno besplatna za obilazak. I nije tako mala. Toplo preporučujem.



Voljela bih da mi u komentarima napišete sve što znate o uzgoju biljaka. Najviše me zanimaju biljke koje ne trebaju puno njege, jer me često nema kući, pa one jadne uvenu. Ne želim da mi uvenu biljke, hoću da budu mlade, ka ja u cvijetu mladosti :)

21.03.2021. u 13:21 • 67 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.