Mehagina kći https://blog.dnevnik.hr/mehaginakci

petak, 27.11.2020.

Noćni pohod- Volovska glava (585 m n/v)



Božica Voloska je bila božica kućnog ognjišta i doma. Po njoj je uzvisina iznad Zenice i dobila ime-Volovska glava. Najviša kota je na 585 metara nadmorske visine.

Došla sam na ideju da kažem svom društvu da idemo na noćni pohod ovog brda. Ko zna kakvi su se tu rituali izvodili (asocijacija je samo ime brda), a i da jesu šta nas briga. Nama je samo bilo važno da nam ne iskoči kakav vampir ili duh. Noćne avanture znaju biti posebno zabavne. Ideš svjesno- da te mrak pojede, a ako te ne pojede mrak, poješće te vuk , umjesto bake Crvenkapicine. Gore vrebaju sve nemani, što vidljive, što nevidljive, pa ako ne vjeruješ u Bigfoota, gore ćeš počet vjerovat. Gore ćeš u sve počet vjerovat! I u Zeusa, I u Amon Ra, Anubisa….Imali smo plan da zapalimo vatru te da u nju bacimo sve naše strahove. Prema starom paganskom vjerovanju to je 100 % djelotvorno. Ali prema starom paganskom vjerovanju nemoj sjeć nokte utorkom i petkom, mada niko živ ne zna da objasni zašto. I ono kad se bašta sije određenim danima, a petkom nemoj ni za živu glavu, ali zašto? Da li je iko na planeti Zemlji pokušao da se suprostavi nepoznatim silama koje donesoše ovaj nepisani zakon, samo da mi kaže šta mu se desilo? Pitam ja, koja sam zafrkala Tutankamona i njegovo prokletstvo. O, baš sam bila hrabra.

Obzirom da je u Bosni uveden policijski sat u 23, grupa od nas 4, krenula je čim je pao mrak. Ovo brdo je jako strmo, tako da sam uspon nije bio lak. Kratak, ali težak. Pogled sa vrha na grad je predivan. Iako samo brdo nema neku veliku nadmorsku visinu, gore smo naišli na ogromne zaleđene gljive kao iz price Žil Verna “Put u središte zemlje”. Da bi nam sve izgledalo strašnije, sjetili smo se kultnog horora “Vještica iz Blera” u kojoj su se 3 studenta izgubila u šumi Blek Hils, dok su snimali dokumentarac o toj vještici. Ha ha ha, a sjećate se one dječije igre kad jedan odbrojava i za to vrijeme svi se moramo sakriti, a on ovako odbrojava: "Sedam sati vještice nema, osam sati vještice nema, devet sati vještice imaaaaaaaaaaa....", pa koga nađe taj postaje vještica. Mi smo imali sreće koliko smo teški- nismo vidjeli ni duha, ni vampira, nit išta slično :)

Dogovor je pao da se idući put penjemo na Zmajevac, poznat po vampirima. Zvuči avanturistično.

I dok stojim iznad grada I gledam njegova svjetla palo mi je na pamet da je Nikola Tesla jednom rekao kad bi se energija koju ljudi potroše na mržnju jednih prema drugima, pretvorila u električnu energiju, mogao bi se osvjetliti grad od 100.000 ljudi…O, da, dijelite ljubav dragi moji, jer ljubav je od Boga…

I na kraju za sve romantične duše, dižem ovu nevidljivu čašu vina u vis, nazdravljajući svjetlima Zenice i govoreći “O lijepa , o draga, o slatka slobodo”-Ivan Gundulić.

Volim vas sve, pa makar ovo zasvijetlilo k’o svjećica u motoru <3







Volovska glava danju, nekad ljetos da se vidi kako to izgleda danju (čarape su moje), citat je iz Alan Forda: Bolje je biti bogat i zdrav, jer ako si siromašan, džaba ti što si bolestan:







27.11.2020. u 17:17 • 25 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.