Mehagina kći https://blog.dnevnik.hr/mehaginakci

četvrtak, 15.10.2020.

Jevrejski jezik

Nakon što sam dobila telefonski poziv iz Izraela i to iz „Rosen school of hebrew“-komisije za stipendije, u kojem je žena jasno i tečno izgovorila moje ime i prezime, tvrdeći da sam ispunila neki online obrazac i dala svoj broj telefona, danas sam dobila i broj mog studentskog broja sa kojim imam online pristupnicu i još jednom su čestitali na izboru i volji da učim jevrejski jezik. Iako sam prvobitno, šokirana, jasno dala na znanje da nemam veze sa tom prijavom, žena se izvinula i rekla da će me izbrisati iz kompjutera, no, kao što vidim- to nije učinjeno.

Bez lažne skromnosti, imponuje mi, jer ne pamtim kad se neko ovako borio za mene. Došlo mi da razmislim. Zezaju me drugari-kažu mi pristani , možda ti bude trebalo za posla, ha ha ha.

Šalom

15.10.2020. u 15:44 • 14 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.