Mehagina kći https://blog.dnevnik.hr/mehaginakci

četvrtak, 06.08.2020.

Boračko jezero

Boračko jezero je prirodno planinsko i ledničko jezero smješteno 20 kilometara od Konjica, a podno planine Prenj. Po mom ličnom mišljenju, mnogo je ljepše, bistrije i nekako ugodnije za kupanje od Ramskog. Mišljenja putnika i miljenika jezera su podijeljena naravno, tako da ima onih koji misle drugačije kad usporedim ova dva jezera. Ja volim robinzonski izgled, pa mi je zbog tog Boračko draže. Obzirom da sam pustolov i avanturista, sva ta dešavanja oko Boračkog od zip line, raftinga itd, su ona vrsta odmora kakva se meni dopadaju, moj stil, što bi rekli, te iz tog razloga Boračko mi i jeste toliko drago. Ono što mi nikako ne paše na tom mjestu jesu dugonoćni derneci zbog kojih ne možeš spavat, već moraš slušat Enesa Begovića, Vesnu Zmijanac, Lepu Brenu...a na Ramskom toga nema. U Bosni bi rekli „Ne možeš i jare i pare“, brate ne možeš baš sve imat. No, da nezaboravimo ja sam dama iz Pariza pa mi smeta svako zrno graška hihihihih.

Za kraj:
“Rijeke ne piju svoju vodu; drveće ne jede svoje plodove; oblaci ne gutaju svoju kišu. Sve što je veliko uvijek je u korist drugih”.

Indijska narodna poslovica





06.08.2020. u 16:13 • 17 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.