Mehagina kći https://blog.dnevnik.hr/mehaginakci

subota, 11.07.2020.

Alfonsov trac

Posvadia sam se sa Mehaginom ceri. Ca je ovde dosa men pametovat i filozofirat. Cura nije normalna. Kaze meni da nisan ja normalan jer sam to znam rec bez argumenata. A dje su njoj oti argumenti?! Eno je slusa Nove Fosile "Suti samo suti moj djecace plavi". Ona misli da je pametnija ako filozofira i metne u recenicu englesku ric. Ne znan sta bi vam reka. Teska pa et. Do sad sam sutia i trpia je a sad nek cilo selo zna kaka je ona.

Ja ti znan sta svit najvise voli. Voli traceve. Eto i ta Mehagina imala nekakog otiso s drugom pa sad ona cvili. A taj nikakav. Oci svrljave, zdepast, poglup, a ca ces valjda zene najvise vole sirovine i bezveznjake. Ajme meni, ako sazna Mehagina da san vam ovo reka odrobijace me. Zato nikom zivu ric negovorte ko da vam nisan ni reka! Evo vam moja fotka ovi san ja. Zgodan, posten, svestran, nekad sam pia i drogira se, sad samo cuim glas u glavi "Jos samo ovi put Alfonso...".


11.07.2020. u 13:52 • 11 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.