Mehagina kći https://blog.dnevnik.hr/mehaginakci

srijeda, 08.07.2020.

Alfonso

Moje ime je Alfonso. Ja sam guster. Obicni guster. Rodio sam se na Lastovu najcarobnijem otoku na svitu. Imo sam curu ovdi na Lastovu ali sam je ostavio i pobiga u Bosnu za Mehaginom kceri. Ja sam jedan obican gad to da znate. Nemam dusu, nemam stav, jer sam ostavio na pravdi Boga jedno divno bice koje mi je dalo ljubav. Podiga sam nevidljivi kineski zid između nasa dva svita i zauvik prominia sudbu. Mehagina kci mi je rekla gorices u paklu zbog toga a ja to i sam zna. Dobro ja znan zene. Sve su iste sem te moje bivse. Sve zene su rospije da prostite, to ugovara seks vezu ko od sale, kao nece to da se uda, a posli ti prati svaki korak, svaku ric koju izustis, cak ti nabija na nos da joj sidi kosa od sikiracije, ljubomorise na svaki tvoj pogled e ka sam lud bia pa sam nakog andjela ostavia, umisto da bude moj ponos, ja san joj ukaljo cast, ja san od nje napravia nesto sto ne vridi, a sam san glup i paskovic, ja san taj koji ne vridim i nemam postovanja nit znam razliku od kvantiteta i kvaliteta. Nisan ja dzaba u skoli 2 razreda ponavlja. Mati me posli slala na fakultet da imam diplomu pa mi kupili. Dzaba mi kad san guster. Nikad nista vece necu bit. Lipo je bit dite. Odrasti do ditita ko Petar Pan ali triba imat granicu. Triba bit posten prema ljudima. Nemam ja vise u dupetu 15 pa da mogu tako.Budi dite kad treba, budi covik kad treba. Vidis oboje triba. Tako sam i ja tribo bit posten prema bivsoj curi a ne da je ostavim i sutnem ko najvecu kurtizanu. A nije taka. Kurtizanu dobijes na seks vezu ka ca sam ovu jednu dobia, taka ti pristane noge prat na pocetku a posli ti dusu uzme. Oni ca san posa rec? Evo me na Lastovo dovela Mehagina kci. Ja vise u Bosnu nejdem.

P.s. Ovo mi je zalazak sunca iz mog brloga.

08.07.2020. u 09:44 • 17 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.