AnaM

utorak, 28.03.2023.

Sposobni i oni drugi…

Sposobni i oni drugi…
Sluišam neku reportažu dok se ujutro vrtim po kući. Žena sa 5$, biciklom starim četrdeset godina i velikom željom da živi život na svoj način, krenula na put oko sveta.
Uspela, usput napisala i pet šest knjiga.
Ljudi moji, ja kad otvorim oči dočekaju me neke obaveze. Sa 5$ ne mogu da živim ni jedan dan, bicikl znam voziti samo sobni, a sa njim nisam daleko odmakla.
Slažem se sa putnicom oko sveta da novac nije najvažniji na svetu, ali u to nikako da ubedim moju okolinu.
Na početku meseca dočekaju me računi za stan, ona blagajnica što kucka po stvarima koje bih da nosim kući, ne da bez novca da iznesem.
Daj pa daj čuje se celi dan, svaki dan.
Ko je amaterski izdao knjigu zna da je novca zaradio. tek da ode na put oko drveta.
Znači, stvar je u biciklu, koji kod mene meditira u uglu sobe... sad će on videti svog Boška Boškoviča, ima da ga zajašem i krećem na put oko sveta…
Ima da budu postovi blog da mi procveta.. Samo da obezbedim kapital, početnih 5$



- 08:38 - Komentari (36) - Isprintaj - #