AnaM

srijeda, 21.04.2021.

Rare...

Rare…
Malena susjeda nije znala izgovoriti slovo R.
Ustrajno je ili izbegavala reći sa nezgodnim slovom, ili govorila J umesto R. Meni je to bilo simpatično, ali roditelji nisu bili oduševljeni i spremali su je voditi kod logopeda.
-Nemate vi pojma, naučiću je za pola sata.
-Nemoj da bi bila stroga da ne navuče komplekse.
-Hoćeš li da je naučim ili nećeš??
-Hoću R, ali bez kompleksa.
Uzadahnula sam duboko, nije lako ovoj deci sada. Ranije nije bilo tih kompleksa, doktora, a ni zlostavljanja, samo mrko pogledaju.
Nije važno kako, ali dovodim malenu.
-Kaži mami šta želiš da ti kupi.
-Rolere, pobedonosno pogleda dete.
Ja se nadula kao žaba, a nisam htela da budem profesor. Rođena sam za pedagoga…
Drugi dan dolaze njih dve sa novim rolerima da se pohvale, a ja napraim grešku
-Šta najviše voliš za doručak??
-Rare na oko…




- 17:23 - Komentari (26) - Isprintaj - #