AnaM

ponedjeljak, 19.04.2021.

IKEA…


Ne radi drugima ono što ne bi voleo da rade tebi, poznata fraza.
Deluje tačno, ali nije tako.
Pre neki dan popustiše malo ove coronaške mere, pa sa prijateljicom krenem „po radnjama“ . Ona traži policu za knjige, a ja delim savete. Dođosmo do Ikea radnje.
-Dobar dan
-Dobar dan
-Trebale bi policu, ili zatvoren ormarić, nešto za knjige.
-Pogledajte, imamo veliki izbor. Nađosmo, ali ja kao poznata brbljuša, pitam
-Dobijamo li policu kao ova-pokažem na izloženu, ili u daskama.
-To vam je lako , samo sastavite sve dobijete u kutiji,.
-Daske i šrafove?? Majstora ne dobijemo u kutiji??
On me pogleda onako kako ženskica pogleda svog muškića kad ga uhvati u šteti.
-Nije problem,- kažem- primate li novac ili čekove, kartica mi ostala u drugoj torbici??
Obradova se čovek brzoj prodaji, a ja se okrenem prijateljici namignuvši.
-Daj makaze i ček pa da iseckamo ček. Ne brinite, okrenem se prodavcu, dobićete i lepak, pa sastavljate do mile volje…
Nije se dogodilo tako, ali moglo je…

Dva sata smo razgledale radnje, a onda sekund da se pozdravimo

- 17:39 - Komentari (32) - Isprintaj - #