AnaM

srijeda, 07.04.2021.

Jutarnje razgibavanje...


U zdravom telu, zdrav duh… ili već nešto tako.
Ugodni blagdani puni mesa, kolača i drugih kulinarskih grehova prošli, pa sam rešila da se dovedem u red.
Ima svako jutro da istrčim ispred kuće u baštu, ili pred soliter u parkić, tri kruga, lagano razgibavanje, pa vežbe.
Tuširanje ledenom vodom da mi proradi cirkulacija, kava mi se neće smeškati i oduzimati dragoceno vreme. Navlačim kimono i jedan dva… Pola sata je malo, vežbaću najmanje sat.
Navečer sam sve pripremila i blažena zbog donesene odluke zaspala.
U reali je ispalo malo drugačije.


Iz toplog kreveta mi se nije izvlačilo u ranu zoru. Tako je bilo ugodno.
Nije važno, sad tuširanje ledenom vodom. Ulazim u kupatilo poluzatvorenih očiju, puštam hladnu vodu na telo i istog trenutka se probudim, skačem zgroznuta od ataka na telo, cirkulacija proradi kao da sam olimpijac… Brrrrrrrrrr
Brzo u kimono i spremna sam za jutarnje vežbe.
Pogledam kroz prozor, a ono mokro, hladno, blatnjavo, nešto neindenfikovano pada sa sivog neba. Zelenilo proleća se gubi pred ovim belim grumuljicama po travim. Hladno kao da si na Severnom polu.
Nije da nisam htela, jesam, ali viša sila…
Idem si ja na blog.
I vežbala sam trčeći po kući dok sam kuhala kavicu…uh što je dobro



- 07:08 - Komentari (28) - Isprintaj - #