AnaM

ponedjeljak, 08.03.2021.

Kuhate li...


Spadam u one koji misle da za kuhanje, ako nisi profesionalac, ne treba velika mudrost, nego dobar komad mesa.
U restoranu (dok nisu bili zabranjeni) naručivala sam teleću šniclu.
-Da, kako želite?’
-Pečenu sa obe strane.
-Da, da, ali pogledajte u meni koju hoćete.
-Ni meni ni tebi, neka kuhar uzme teletinu, izlupa je, ali samo malo da ne bude optužen za zlostavljanje (to je sad moderno kad ti neko stane na žulj). Neka baci u tavu i ispeče. Nije me briga kako će je zvati ajfel, stroganov ili turandot.
U zadnje vreme sam primetila izvesne promene u imenima jela. Mora biti firmirano, u stilu mozart kugle, cezar salata, nutela torta.
E, nećeš biti de mode, meco.
Ima da sastavim jelovnik za deset dana.
Kad iznesem grah na sto, zvaće se Topovi sa navarona.
Pečeno pile, kupljeno zaleđeno u marketu zvučnog imena, biće Putovanje u doba Jure.
Kad ponestane mesa i skuham krompir juhicu, biće Izgubljen u svemiru.
Nešto mi lepo zvuči za kraj Chanel fritule.

Rp
Ko može, neka proba
Ja nisam iz tehničkih razloga (nedostatak escajga)



- 17:28 - Komentari (31) - Isprintaj - #