AnaM

nedjelja, 09.06.2019.

Meca bere jagode…


Ona vodurina sa neba što je danima treskala, pljuskala, pljuckala, najzad se smirila. Jučer sa tri pulovera, danas u majici.
Piroda vesela, travica se zeleni, ptičice cvrkuću. Uzmem korpicu, i kao Crvenkapa u šumu, krenem u vrt po jagode.
Jagode se šire na prostoru 3X4 m i dovoljno ih je.
Tu su stabla, tu je i prostor, ali jagoda nigde.
Samo se zeleni trava kao da sam došla u savanu, a ne u vrt.
Ako išta mrzim to je da čučim i sklanjam onu travuljinu. Mogu birati, jagode uz pola sata čupkanja trave ili šipak. Kako nisam na moru šipak nemam, a onaj od ruže još nije stigao. Kud šta ću, hajde čupaj… Ledja mi otpala, Nisam mogla da se ispravim, a korpica tek tek dno pokrila. Ona trava se raširila kao Napoleon tamo u nekom ratu, a jagodice onako rumene sočne izazivaju. Igraju se skrivača u travi. Naćiću vas, pretim, bićete vi doručak u travi.
Nema slika jagoda, pojela ih, evo ruža, njih nisam.


Neću više da se bunim, nagnjavila sam se, ali i nabrala, prave, neprskane, domaće,sočne, mirisne, ali stvarno domaće jagode, ne one iz reklama gde jedna jagoda ima pola kilograma a ukus nešto izmedju lubenice i tikve. Ponosno sam donela 28 jagoda i izjavila da je to dosta. Ne valja preterivati.
Usput sam bacila kokama travu, razdvojila one usijane neodgojene purane koji se stalno tuku kako je postalo vruće i…
Naravno i…
Nisam bila u trapericama nego u suknji.Vruće, ako me razumete.
Što reći??
Nedavno me je gricnuo jedan primerak iz familije pauka, pa sam pod antibioticima, i verovatno sam postala jako ukusna i drugim letećim primercima kukaca. Ne znam, možda i nisam, ali ovi leteći se zalepili za mene pa jedu li jedu. U zanosu branja jagoda, nisam ni osetila te „poljupce“ dok se jedan nije zario kao da buši bunar na mojoj nozi. Refleksno tresnuh se po nozi, a ono krv iz njega po nozi… bljak… Ne znam da li je moja, ili neka druga DNK nisam radila, ali noge mi kao krofnice. Uvek sam želila imati kratke debeliškaste noge. Sad skratile se nešto i nisu, ali su debele kao u slonice. Aja, vaj, jadan meca, oblozi kremice…

Mogu vam reći, da je mnogo lakše kupiti one jagode zapakovane u plastiku, nego ih brati.
Pozdrav odoh u vreli život…

- 06:43 - Komentari (28) - Isprintaj - #