AnaM

ponedjeljak, 05.03.2018.

Čip…čipčić…

Čip…čipčić…
Prošle godine ističe auto osiguranje i kako sve radim na vreme, odem i to završiti.
-Ne može, osobna karta nema čip.
Ne volim ni kera čipovati, a sad moram mene. Ne bih ja, ali me niko ne pita kao ni kera što ne pitaju.
Tandrmoljka mu, izvaditi novu osobnu bilo je za pet postova pisanja.
Bilo kako bilo, a da je bio užas i još malo gore, tek izvadih tu kartu. Bilo je u stilu, krsni list pa što ste se rodili, da li ste sigurni da jeste, a ako jeste, donesite papir. Mama i tata su venčani?? Nema tu naprednih ideja i veza, papir moj druškane.
Taj osećaj blaženstva kad sam sakupila sve papire sve iskopirala za svaki slučaj i dobila gomilu kartica.Sad kad negde krenem ponesem kao Amerikanci one kartice, samo što su to njima pare u banci, a meni više neki dokazi o postojanju.
Zaboravila sam već to.
Kad…
Odem u biblioteku posle dužeg vremena. Pružim legitimaciju sa slikom.


-Ne može. Ovo ne vredi. Moram vas ubaciti u kompjuter.
Šta ima da me ubacuješ. Kako li ću joj stati ovolika ženska… mislim, ali, ne lezi vraže. Bocka ona bocka mamu, tatu, susjede, i sve koji su nekad čitali knjige iz moje privatne biblioteke, pismene , nepismene, stanovnike Marsa i Venere. Što više bocka sve se više mršti.
-Vi ste žensko?? Upita me ona strogo.
Tu se ja uvredim, bezobraznica jedna, der Bezobraznica. Ne sustaje ona. Kaže u kompjuteru piše muško. Badava je ja ubedjujem. Ponudih i pregled onih delova tela što muškići vole da pipaju. Za ginekološki baš i nisam se nudila. Ne vredi. Njen komjuter kaže muško i da donesem potvrdu.Kad me je onako gledala zaškiljivši malo, htela sam je klepiti.
Sreća u nesreći. Naidje vremešni bibliotekar koji skuplja papire za penziju pa svratio na kavu. Poznam čoveka. Jes’ da nije proveravao moj pol, ali zna kakve knjige uzimam. Nema šanse da sam muško.
Sve je dobro završilo. Ipak sam žensko i u komjuteru, nešto je pritisnula pogrešno. Ova operacija nije puno koštala pa se mislim da je predložim zdravstvenoj službi koja i onako nema para da se krene u taj zdravstveni turizam…boc u kompjuter i promeni pol.

- 20:33 - Komentari (29) - Isprintaj - #