AnaM

nedjelja, 04.03.2018.

Na nervnoj bazi…

Na nervnoj bazi…
Ona je živčana često kažu za nekoga i sve mu prodje.
Ide mi ta rečenica već na živce. Kad god neko ne zna šta će sa situacijom u kojoj se našao, kaže da je to na nervnoj bazi.
Kašljem ja kao magarac tri dana. Ubediše me da je to na nervnoj bazi. Krenula ja u posetu u bolnicu. Vratiše me sa vrata, kašljem. Pokušala sam ubediti onog vratara da je to na nervnoj bazi, ali kod njega taj film nije prošao.


Ko god napravi neku glupost, posle se opravdava tom nervnom bazom… Znam da u nekom sportu ima tih baza. Nešto se trči tamo vamo, bacaka neka smešna lopta koja je sve samo ne lopta… i juri se u neke baze.
Možeš i ubiti nekog, ako je na nervnoj bazi ti si na slobodi.
Ima neka baza i u ratu. Valjda se tamo strpaju oni koji se protive da ih ubije neka usijana glava.
Ima tih baza, nije da nema, ali gde mene da snadje ta kašljajuća baza.
I dok sastavih post, ode moja baza… mora da sam nešto se izlečila pišući. Kažem ja blog je lek za nerve…

- 19:18 - Komentari (42) - Isprintaj - #