AnaM

subota, 30.04.2016.

Meco promijeni život ...


Naleteh na netu na test: promijeni život
Ako želite promijeniti svoj život, prvo bi trebalo promijeniti način razmišljanja. Prestanite se fokusirate na negativne strane, na usporedbu s drugima, ogovaranje i žaljenje.
Tandara broć, ali brzinski ipak pročitam. Što da ne mijenjam, kad već tako ljubazno nude ...
Test predlaže nositi ljubičaste narukvice tijekom 21 dana "bez žaljenja" - odnosno tijekom 21 dana nećete se žaliti ni na što. Svaki put kada se požalite na nešto, morate prebacite narukvicu na drugi zglob i počeli od nultog dana.
Prema psiholozima, ljubičasta boja ima energetski učinak na mozak, smanjuje anksioznost, a 21 dan je sasvim dovoljno da se dobra navika zadrži. Ako nemate ljubičastu narukvicu, poslužit gumica ili traka ljubičasta.
Drugarica mi darovala ljubičaste narukvice. Sudbina, pomislim ...


Svatko o sebi misli najbolje, a kako I ja spadam u te svatko, sigurno ću brzo ispuniti zahtjeve narukvice.
Boven, koji je test izmislio je sam prizno da je uspio 21 dan zaredom tek poslije tri mjeseca pokušavanja i vraćanja unatrag, a većini je potrebno od 5 do 6 mjeseci da to postignu. Prvih nekoliko tjedana događa se da narukvicu treba premesetiti 10-20 puta na dan, kasnije jednom na dan, što za nekoliko mjeseci postane jedan tjedan. Metoda se pokazala toliko učinkovitom da su milijuni ljudi diljem svijeta pridružili.
Poznam sebe, probaću.
Zanima me koliko će mi trebati.
Hoću li uopće test moći završiti, ili ću već treći dan baciti naruvice kroz prozor.
Držite mi fige ...
Tko smije neka proba, nema varanja ...
Počela sam jutros. I zahvaljujući ljubičastim narukvicama, udavi me susjed svojom pričom. Ima sto godina a počeo je od svog prvog zaljubljivanja. Ja sve sebi šapućem, meco, narukvica, meco, na početku je najteže ...



I položih taj prvi ispit, ali kad mi je na glavu pala tek oprana tegla spremljena za jesensku zimnicu, nisam izdržala, mislila sam da sam najnesretnija na svijetu, ljubičasta narukvica natrag, a dok sam kupila komadiće stakla, pjevala sam za svaki slučaj, tri ptičice iz gore ....
Idemo iz početka…

- 18:15 - Komentari (16) - Isprintaj - #