AnaM

srijeda, 30.03.2016.

Meca Narcis...


Negdje davno, davno, čak u grčkoj mitologiji, prelijepi mladić je odbio ljubav nimfe Eho. Boginja ga je kaznila i naginjući se nad bistru vodu, ugledao je svoj lik u koga se zaljubio ...
Pokušao je poljubiti voljene usne, voda se zamutila, pokušao je pomilovati prekrasan lik, dodirom je nestao.
Lutao je pokušavajući se pronaći, (kao što je mene tražio pjevač u Skadarliji) Volio je sebe više od bilo koga na svijetu, znao je da je savršen, i da takvog nema. I tako sve do svoje smrti kad mu se tijelo prevorilo i prelijepi cvijet, narcis.
Siroti narcis.
Šteta što nije još malo poživio, bar do današnjih dana, do pronalaska tog čuvenog selfija i interneta. Zabezeknuo bi se koliko ima sledbenika. Ja pa ja, hvala netu.


Računam da sam fina, skromna osoba, svjesna svojih vrijednosti, ali i mana ... mora da imam mane, zar ne ?? Ja ih ne vidim, ali mora da je nešto sitno.
I pogledam jučer moj profil na fejsbuku.
Skromnost je vrlina, možda i glupost, ali one slike ... meca tamo, meca vamo, meca se smješka, meca kuha, meca se odmara, meca ima goste, meca ... mijenja se meca kroz padeže ...
Auuuuuuu ... koji narcis ijao meco, pa zar stvarno misliš da si tako zgodna, pametna, vrijedna ??
Misli, očito. Kad joj netko nešto nakači na taj fejs, meca strogo gleda, i brzo to briše da ne zasjeni svoju veliku pamet, ljepotu, i slične tandrmolje.
Objavili neke moje slike na sajtu grupe anonimaca, članak u novinama, i kao glavno, ja na naslovnici ili fotoblogu. Ljudi moji, svima sam javila, samo što nisam ljepila oglase po banderama.
Kad su nekoliko puta pročitali moje velikoumne čvrke na radio Beogradu, očekivala sam da i vrapci o tome pjevaju. Mogao je bar onaj što stanuje u mojoj roletni i hranim ga.

Uvijek sam pjevala kao slavuju iz bare, ali zahvaljujući tehnici, a biće i piću koje konzumira moja okolina, predložiše me da se prijavim za neki natječaj u pjevanju na TV. Možda i pobijedim, samo da nadjem garderobu koju treba skinuti efektno. Mali je problem što se bojim doktora, pa mi usta, jagodice srednje žalosne, ali oni drugi dijelovi ne traže silikone ... imaju prirodne, što je veliki adut.


Sad bi netko rekao da sam narcis i da se precenjujem, da se ne vidim onakva kakva jesam, ali griješi. Lajka koliko hoćeš, svi se dive, one negativne izbrišem, vjerojatno su greška ...
Selfi ne radim, prekratke mi ruke, pa se vidi sve što ne valja. Našla sam žrtvu koja me vidi lijepu, a i napravi jedno stotinjak slika, pa se omakne i dobra. Nije lako biti manekenka, uvuci glavu, ne trbuh, uvuci izvuci, gledaj zavodljivo, ne blesavo, zavodljivo (kako mu to bijaše) digni ruku, i drugu, digni nogu, i drugu ... tras bum ... što to radiš ... pa reče da ću tako dobro ispasti ...
Kad pomislim da nema interneta možda bih imala kompleks inferiornosti, ali ovo ogledalo mi je pokazalo, bravo narcis meco ... slavna si, popularna, da te nema morali bi te izmisliti.
Bez lažne skromnosti, ali i slavni blog hr. Ima samo jednog, jedinog, neponovljivog mecu.
Sad na posao dragi, lijepi, predivni i prekrasni blogeri, komentar za naj naj naj Narcis Mecu, izuzetak u sferi realnog i virtuelnog svijeta.

- 09:53 - Komentari (19) - Isprintaj - #