AnaM

utorak, 09.02.2016.

Mecin harem...


Uvijek sam mislila da je harem nešto jako dobro. Naravno, svaki muškarac pomisli na odaliske, trbušni ples, zamamne mirise, orjentalnu glazbu. Kao on sedi i bulji, a one se polomiše od ljubavi za njim.
Ja imam drugačiju viziju harema.
Voljela bih biti sultanija. Moj harem bi bio malecni, tek da se nadje, da ne kaže neka: vidi što joj je haremče,tek desetak muškića... a moj harem ....
Ne bi mogao svatko u harem, izbor bi bio rigorozan.Kad biram biram.
1. Kuhar, to se podrazumijeva, treba nahraniti mene, ne mogu jesti samo čokoladu, a kuhanje mi nije jača strana, nikako da položim ni kolokvijum kod blogerskih kuharskih veličina.
2. Majstor za popravke, vodoinstalater, stalno nešto curi, kaplje, skače mi po živcima. Morao bi se razumijeti u elektriku. Ja sve znam, ali uvijek je kuršlus kad nešto popravljam, ili ja sjednem na pod, ili ojadim pola zgrade (jednom je i cijela ostala bez elektrike kad sam mijenjala zvonce, sve po pravilima)
3. U kolima bi u prtljažniku držala rezervne, ne dijelove, nego automehaničara, to je za moj auto više nego potrebno
4. Treba mi jedan duhovit koji zna i zapjevati kad padnem u tugu što mi ručak zagoreo (onaj kuhar je imao slobodan dan). Mora se smijati mojim vicevima, a ne kad ispričam vic, da kaže: lijepa pričica. Netko tko će živjeti sa mnom, a ne pred mene.
5. Obavezan jedan koji će raspoređivati novac, meni sve iscuri izmedju prstiju, sad ga vidiš, sad se samo čudiš gdje ode. Rekoše mi da što više trošiš, više imaš, nešto baš ne primjećujem, ali, `ajde
6. Jedan koji neće da mi zasjedne na glavu, pa da ne mogu nigdje mrdnuti od njega, moram imati i neki život samo za sebe, kao kupovanje po radnjama, što će mi tu ... samo bi me kočio.Neka si on lepo ode sa svojim pajtašima gledati mlade ženske, samo gledati… ne pipati!!
7. Sportaš, ne mora svaki dan, ali i sport je dio života, ljepši dio. Pristajem i na gledanje utakmice iz fotelje, ali i ja da gledam i da moje primedbe se ne smatraju infantilnim, da ne kažem glupim, jer na kraju uvijek sam u pravu..i kad onaj sa dvije lijeve noge promaši stativu i kad onaj vaterpolista ne zna plivati i kad onaj ima šuplje ruke iz kojih lopta ispada… a ne samo da nosim pivu. I pogodila sam onaj listić iako sam napisala nešto što se ne može dogoditi,a dogodilo se, ali nisam uplatila...ziheraš sam...
8. Netko tko voli skitati, ne mogu sjediti na mjestu stalno, hoću osjetiti zov adrenalina, a pod tim ne zamišljam omiljeni kafić iza ugla.
9. Netko tko zna radi one slatke male stvari, a da ga ne boli glava pa da spava, a poslije priča kako mu nema ravnog na svijetu…
10. Hmmm, a može neko i ko misli da sam ja jedina na svijetu ... baš me zanima kako to izgleda? Maštam, neko kome sam najvažnija na svijetu…to nema, ali maštam.
Nešto kad razmislim, mogu iz harema izgubim sve točke i živjeti normalno ... s nekim dosadnjakovićem ... pod uvjetom da bar ima osobine iz dvije stavke ... jedna je ... neću reći, a druga ... to tek ne smijem

- 09:11 - Komentari (28) - Isprintaj - #