AnaM

srijeda, 09.12.2015.

Most spaja...dok spaja...

Mostovi spajaju ...ako imamo sreće
Preko sedam mora i sedam gora živjela je ljepotica. Prekrasne plave oči, bujno tijelo i vitke noge krasile su je. Imala je dobru dušu, nadala se u mnoge, vjerovala i kome nije trebala.
Glas o njenoj ljepoti i darovima koje joj je priroda dala, privukao je mnoge mladiće, a i one koji više nisu u cvijetu mladosti, da zaprose njenu ruku i stvoriti jednu, vjerovali su stabilnu zajednicu.
Obećavali su joj kule i gradove, nudili i ono što su imali i ono što nisu, samo da je osvoje.
Djevojka nije znala kome da pokloni svoje povjerenje i izgraditi s njim most ljubavi, pa je za savjet upitala majku.
-Drago dijete, izadji sa svakim obožavateljem, prolij na njega nešto što večerate, pa dodji reći što je bilo.
Prvo veče je izašla s prekrasnim, bogatim, plemenitim mladićem. On joj se najviše dopadao. Kad su donijeli juhu, ona ju prevrne na njegove hlače.
Kasno navečer ispriča majci što se dalje dogodilo.
-Vikao Je da su svi dotrčali, derao se da sam nespretna i glupa, da sam ga osramotila.
-Biježi od njega. Taj će svaku tvoju grešku ispričati cijelom svijetu, Nema sreće pored takvog.
Drugo veče izašla je s drugim mladićem. Tih, miran, povučen, gledao ju je zaljubljeno, ali, ipak, dobio je umak na pulover.
-Mama, ovaj je bolji. Pokrio je odmah salvetom fleku, nitko nije ništa primjetio, ali je mene onako šapućući grdio da sam mu upropastila pulover Dolce & Gabbana,


-Biježi od njega taj je još gori. Nitko neće znati da se svadjate, na izgled ćete biti u idealnoj vezi, a dušu će ti popiti ...
Treće veče već pomalo bojažljivo da rastjera sve kavaljere, djevojka tanjur škampi prospe na glavu mladića. Ulje se slijevalo nit tijelo, po novom odijelu, a mladić ... Mladić se smijao.
-Znaš, kad si rekla da ćeš izaći samnom, toliko sam bio sretan da sam kupio novo odijelo da ti se dopadnem. E, neka sam ja izašao s tobom, a odjelo ću drugo nabaviti.
Naravno, majka je dala blagoslov na tu vezu,nasmijan život, sa dobricom, jer to je ipak priča a one moraju imati sretan kraj.
U zbilji, odjela se baš ne kupuju kao maramice, a te veze traju dok traju. Obećanja obično vrlo brzo se zaborave, a most koji je planiran kao spona istomišljenika, vrlo brzo se pokaže da može biti most razdora ... pa onda sve Jovo nanovo ...
Koga bi vi izabrali ??

- 23:35 - Komentari (16) - Isprintaj - #