AnaM

petak, 23.01.2015.

Poznati i jako poznati...

Poznati i jako poznati


U svijetu postoje poznati, jako poznati i nedodirljivi.Postoji i onaj plebs, ali tko još o njima vodi računa ?? Kako je plava krv gotovo iščezla zadnjih godina, a i to što je ostalo je prilično razvodnjeno, uglavnom se većina rodi kao oni "ostali"
Malo pomalo, ovi izdvojeni postadoše kao neke kaste i svi bi se ugurali u njih. Kako i ja spadam u te sve, pokušah odabrati bolji položaj u drušvu. No dobro se mora razmisliti gdje prijeći. Oni nedodirljivi su rezervirani za političare i glamurozne. Politika mi i ne ide nešto, propala bih odmah jer kao dupli vodenjak laži mi ne pašu, odmah me pročitaju. Glamurozna ženska bih rado bila, ali neki atributi mi nedostaju, prejake moralne kočnice nisu poželjne. Opasno je i pipnuti te nedodirljive jer možeš opipati rešetke s nutarnje strane.
Privlači me i kasta, jako poznati. To je malo lakše. Dovoljno je imati tatu tajkuna, proći kroz crveno i po mogućnosti nekog prignječiti usput. Prolazak kroz crveno je poželjan u zadnjem modelu auta napravljenog po želji vlasnika, vatreno crvene boje, metalik, sport kupe i tako ti tandrmoljci. Osvaneš u svim sretstvima informisanja, onako simpatično, kao šta ti se sve mogo dogoditi, a nije. Postaješ nacionalni heroj što si prignječio samo dva , a mogao si okrenuti volan i udariti u gomilu običnih smrtnika koja se tebi za inat našla na zebri.
Za istu kastu možeš ugraditi silikone gdje ti sve padne na pamet od du ... pa do jagodica na licu, usana, kose, ali izbjegavati vrh glave da ne bi ličile na rogove, a i šupljinu glave, proguta više evrića, pa je drastičnija operacija. Tako opremljen moraš imati nove zube da možeš zinuti, kao pjevaš, i obavezno skupu odjeću koju držiš u ormaru i pokazuješ novinarima, a ti ideš gologuz da pokažeš gdje si sve uložio novac.
Gde muški ugradjuju silikone ne bih jer bi mi post upropastilo ono zabranjeno za pse i mladje od 18godina. Za mladje ste odmah shvatili, a za pse je dodatak, jer nemaju svi evriće za operaciju, pa neki gurnu i kobasicu što može biti opasnio ako je neki ljubimac blizu, ili ako se neka ljubimica okuraži provjeriti umetak, a gladna.
Ostadoše mi poznati. Nije ni to loše. Samo da izaberem kategoriju.Glazba mi nije jača strana, što mnogima nije minus, ali ja dalje od lupanja bubnjeva nisam dospjela, a kad se zapjevaju, ja se nekako ističem, ali svi dlanom pokazuju na dolje, ne znam zašto, ljubomora sigurno.
Slikarstvo me je privlačilo. Prvak sam u slikanju čika Gliše i njegove familije, ali rekli su mi da sam previše jak realista ... Kad sam prosula neke boje po platnu saplevši se na milijun posudica kojim se neki slikarski genij okružio, izbacili su me iz ateljea. Kasnije sam saznala da je to moje djelo greškom otišlo na neku izložbu i čak dobilo nagradu. Nagrada nije bila novčana, to dobiju oni koji nemaju talenat kao ja, nego prijatelje u žiriu.
Ostala mi je književnost. Kako imam nekoliko neobjavljenih romana, a objavljene hvale samo prijatelji i to kad ih strogo pogledam i uvredjeno kažem da neki ne razumiju ono što čitaju. Ugurala sam Grešku, roman dosta visoko, čak za nagradu grada, ali greška je bila što žiri nisam pozvala na večeru pa tako slavno propadoh. Trć, prć, ima dosta mojih remek djela, ali na kraju, osta samo jedno sigurno mjesto (nadam se da je sigurno) gdje objavljujem svoje radove da me gleda cijeli svijet, na svim kontinentima. Osvajala sam i naslovnicu, i slike mi turili da im se svi dive, a tek moje umotvorene kao komentare ... ihaj ... Eto tako, i ne znajući ja postadoh poznata, mecabg, AnaM bloger blog.hr. Malo li je ??
Ja zadovoljna, važno je biti u kasti poznatih ...

- 09:29 - Komentari (48) - Isprintaj - #