AnaM

ponedjeljak, 21.07.2014.

Opuštajući vikend







Rešila sam.
Ovo će biti pravi vikend, vikend bez jurnjave kolima, trčanja do restorana, sedenja na neudobnim stolicama uz specijalitete prigrijane, a napravljene ko zna kad. Nema prljave vode ni špricanja, buke i gadjanja loptom nekog obešenjaka. Nema gužve na putu, preticanja, i upadanja u makaze.
Ovo će biti miran tihi, pravi vikend. Već „čujem“ tišinu. Odmaraćemo se u bašti uz vlastiti roštilj...
Počelo je malo nepredvidivo, jer morali smo doručkovati, kupiti novine, popiti kafu...ali sad će ono pravo.
Hm...Zaboravila sam, morali smo kupiti nešto za roštilj, ali to je na brzinu. U mesnici gužva kao da će smak sveta... Nije važno, sad će pravi odmor u bašti.
Pogledala sam kola, samo vi sedite g auto, ja ću danas uživati.
Malo sam morala pripremiti meso, malo prebrisati roštilj, nismo ga koristili godinu dana. Setila sam se da treba skoknuti po neko pićence, pa ga stavti u frižider. Ne bi bilo loše spremiti za vikend u bašti i nešto slatko. To će biti za sekund, a onda pravi opuštajući odmor.
Sve je gotovo, a sad odmor... Uh, onaj roštilj nikako da se rapali, ali ja jesam, ovo će biti odmor i tačka. Malo sam se nadimlia, naplakala i zašpranjila na neku glupu tresku, ali sad će meso na roštilj.
Meso?? Gde si ??


Image and video hosting by TinyPic


Mačak Albi zadovoljno prede, liže šapicu i sigurno misli da je ovo dobar vikend. Na moj besan pogled, dolazi, umiljava se i kao da bi još mogao gricnuti nešto. Idem u frižider, odmrzavam neke šnicle, strogo gledam Albija i najzad sve je gotovo. Tu je i piće, i kolač, roštilj, ma uživancija, pravi odmor. Sad ću da navalim na uživanje.
Frrrrrrrrrr...fr............ susjed se sjetio da je pravo vrijeme za udešavanje travnjaka. Sad će on, za sekund... krc... krc... pokvari se nešto. Zbog dobro susetskih odnosa sledeća dva sata se popravlja kosilica, odlazi u radnju po neki deo, upada u gužvu onih koji se vraćaju sa vikenda...i Sunce je zašlo, a i zvezdice se vide. Bio je ovo pravi opuštajući vikend.
jući vikend.

- 11:40 - Komentari (10) - Isprintaj - #